Parvo is drie jaar geldig. Ik ken DA's die inderdaad jaarlijks willen blijven vaccineren tegen Parvo. Zelfs Atjo Westerhuis flikt dat.... En dat zou een kritische DA moeten zijn mbt vaccineren

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ben ik nou abuis? Ik dacht dat de cocktail of de DPH opgelost werd in de Weil en dat Weil dus wel los te krijgen en te enten is?ligt er aan welk merk je gebruikt. Bij Vanguard zit de parvo en weil bij elkaar, bij Nobivac zit de Weil los van de rest.
Lizzy schreef: Ben ik nou abuis? Ik dacht dat de cocktail of de DPH opgelost werd in de Weil en dat Weil dus wel los te krijgen en te enten is?Klopt hoor, bij mijn arts wordt Nobivac gevaccineerd en speciaal voor mij heeft ze los oplosmiddel besteld. Hoe het bij de andere merken zit weet ik niet.
Parvo is drie jaar geldig. Ik ken DA's die inderdaad jaarlijks willen blijven vaccineren tegen Parvo. Zelfs Atjo Westerhuis flikt dat.... En dat zou een kritische DA moeten zijn mbt vaccineren![]()
Angelique schreef: Klopt hoor, bij mijn arts wordt Nobivac gevaccineerd en speciaal voor mij heeft ze los oplosmiddel besteld. Hoe het bij de andere merken zit weet ik niet.Maar, dan heeft hij toch voor alleen Weil geen oplosmiddel nodig, als ie Nobivac vaccineert? Ik vat 'm ff niet meer en ik wil 'm vatten omdat ik denk dat ik Linga toch tegen Weil laat enten.
Lizzy schreef: Maar, dan heeft hij toch voor alleen Weil geen oplosmiddel nodig, als ie Nobivac vaccineert? Ik vat 'm ff niet meer en ik wil 'm vatten omdat ik denk dat ik Linga toch tegen Weil laat enten.Vorig jaar heeft kleintje Weil gehad, maar helemaal los van de DHP die ze een week of 6 daarvoor heeft gehad. Toen zei mijn Da dat ze dit entgedrag van mij al had zien aankomen en speciaal oplosmiddel voor de Weil had besteld. Omdat ik het aantal rattenvallen hier in het kanaal gestaag zie toenemen denk ik dat ik dit jaar iedereen Weil laat zetten.
Ent jij nou wel of geen Weil?
Ik heb het met mijn DA dus nooit over oplosmiddelen gehad en gevraagd om bijv de DHPPi, zonder Weil. Ik ben benieuwd wat hij daar mee gedaan heeft... Of hij een oplosmiddel heeft gebruikt van een ander vaccin (van de katten - waardoor hij het vaccin weg heeft kunnen gooien en mij dus meer berekend zou kunnen hebben). Of hij heeft zoutwater gebruikt. Of hij heeft gewoon DHPPi met Weil gegeven....
Angelique schreef:da2pi+cpv-lepto van vanguard in mei 2006
Wat is de huidige status van de vaccinaties van je hond?
claudiaB schreef: da2pi+cpv-lepto van vanguard in mei 2006Als ik het goed begrijp is hij dus vorig jaar nog met Parvo gevaccineerd. Dan zou dit jaar weer Parvo een beetje overdreven zijn.
cpv-lepto van vanguard in juni 2007
eigenlijk worden de honden ieder jaar geent volgens bovenstaand schema.
Angelique schreef: Als ik het goed begrijp is hij dus vorig jaar nog met Parvo gevaccineerd. Dan zou dit jaar weer Parvo een beetje overdreven zijn.bedankt voor je advies!! Laat ik alleen weil enten.