Owwww CHIPS! Vergeten de bron te vermelden! Dit is namelijk niet van mijzelf maar van Productschap Vee en Vlees! Sorry Jolly!
Dit is de URL: http://www.veevleesei.nl/veehouderij/ru ... uctiekolom
Moderator: Lizzy
smaakmakend uit het najaar van 2003??? moet dat niet 2002 zijn, ;DNee echt het staat er. Ik kreeg hem net over de post.
kan kloppen daar veel van dit soort bladen uitkomt voor dat het specifieke jaargetijde echt begint.
Nee echt het staat er. Ik kreeg hem net over de post.
Okay. ik ga het proberen..ohh, net zo erg als van een volwassen dier
kistkalveren waren er tot in de jaren 70
(tegenwoordig moeten ze in groepen gehuisvest worden)
hadden zo'n beperkte ruimte dat ze niet konden bewegen..
vervolgens werd er met hun voer dusdaning gekloot ( dat gebeurt nog overigens nog steeds) dat die stakkers permanent bloedarmoede hadden, of sikkelcel anemie..of iets dergelijks staat me bij.
het resultaat ..blank kalfsvlees.
Ik eet het niet..., nooit gedaan, ben namelijk principieel tegen het eten en martelen van baby's
Okay. ik ga het proberen..geen paard ook en geen exotisch vlees zoals struisvogels en kangaroo krokodil en weet ik wat
kistkalveren waren er tot in de jaren 70
(tegenwoordig moeten ze in groepen gehuisvest worden)
hadden zo'n beperkte ruimte dat ze niet konden bewegen..
vervolgens werd er met hun voer dusdaning gekloot ( dat gebeurt nog overigens nog steeds) dat die stakkers permanent bloedarmoede hadden, of sikkelcel anemie..of iets dergelijks staat me bij.
het resultaat ..blank kalfsvlees.
Ik eet het niet..., nooit gedaan, ben namelijk principieel tegen het eten en martelen van baby's
Na gisteren een documentaire op de belgische tv..ook al geen kip meer?nu ben ik helemaal blij dat ik geen diepvries kip koop
bevroren kip wordt uit Brazilië in gevlogen,
vervolgens hier ontdooid en geinjecteerd met proteinen afkomstig
uit Varkens ( kosher... NOT ) en Runderen. ( dit wondergoedje wordt door een duitse firma vervaardigd)
het resultaat is dat de kip meer vocht opneemt...zwaarder wordt... weer ingevroren en hoppa naar de supermarkt!!
Dit wordt gedaan door een nederlands en een Belgisch bedrijf.
Shocking maar echt echt waar!!
Na gisteren een documentaire op de belgische tv..ook al geen kip meer?
bevroren kip wordt uit Brazilië in gevlogen,
vervolgens hier ontdooid en geinjecteerd met proteinen afkomstig
uit Varkens ( kosher... NOT ) en Runderen. ( dit wondergoedje wordt door een duitse firma vervaardigd)
het resultaat is dat de kip meer vocht opneemt...zwaarder wordt... weer ingevroren en hoppa naar de supermarkt!!
Dit wordt gedaan door een nederlands en een Belgisch bedrijf.
Shocking maar echt echt waar!!