K@rin schreef: IK heb ook nergens gezegd, dat het aan de hoeveelheid eiwit ligt ...........Nou Karin, laten we zo zeggen, ik schijf `Verder heb ik nog nooit van diarree bij pups gehoord, waarvan de moeder een eiwitrijk dieet krijgt´.
Vervolgens schrijf jij, terwijl je mij quote ´Nou, ik kan je garanderen dat het WEL aan de melk van de teef ligt hoor. Deze is te "rijk" voor de puppen .............. !!!!´.
Zoals je kunt zien schrijf ik dat de pups geen diarree krijgen van teveel eiwit in het dieet van de moeder. En geitenmelk bevat dus niet veel eiwit. Kip bevat 20 gram eiwit, op 100 gram kip, om maar eens een blommig vergelijk te geven. Dus als je dan geen eiwit bedoeld, wat bedoel je dan precies?
En aan wat is geitenmelk volgens JOU dan te rijk? Vet kan het ook niet wezen. 100 gram geitemelk bevat 4 gram vet. Rundvlees bijv bevat ook 4 gram vet (op 100 gram). Kip bevat 5,6 gram vet, op 100 gram. Dus als het volgens jou dan te rijk is aan iets, is zou het wel handig wezen als je uitlegt waar het dan volgens jou te rijk moet zijn.... Want de cijfers wijzen het tegendeel uit, zeg maar.