Moderator: Lizzy
Pauline schreef: Ik deed het altijd door het eten, maar ik ga nu eens proberen of ze het ook zo eten.Mijn honden vinden het heerlijk, zodra ze horen dat ik het potje met visoliecapsules pak staan ze al naast me.
herder_lover schreef: hmm, ik heb het wel door het eten gedaan, maar ze spugen het allemaal weer uit en likken de rest van de bak schoon en de capsule ligt braaf op het grindIk geef 1 keer per week een capsule en 1 keer per week verse vis of vis uit blik. En soms geef ik een weekje geen visolie.
En hoe vaak geven jullie het?
bas rouge schreef: Ik mik het ook zo in hun bakken en geef het bij een maaltijd die ze in hun bakken krijgen, dat is meestal een orgaan of spiervleesmaaltijd. Gewoon voor het praktische.Ja zo doe ik het ook,meestal met groentenmix en yoghurt etc erbij
Laura2004 schreef: Raar joh! Kai kan echt heel erg miepen met eten, maar zo'n visolie capsule vond hij vanaf het begin heerlijk, terwijl hij ook niet echt van verse vis houdt (alleen van sardines waar ik 4.50 euro per kilo voor moet betalen).Ja, ik las dat jij dat schreef.
tieneke schreef: Ja zo doe ik het ook,meestal met groentenmix en yoghurt etc erbijHaha...da's dus geen tip voor mij 8)![]()
roefus schreef: Maar groente is ook een ramp...hoe ik het ook maak.Ik krijg hier bij geen van beide meer groente naar binnen. Ze laten het staan en als ik er iets doorheen doe dan laten ze dat ook staan, dus ik ben maar weer tijdelijk gestopt met groente, over een tijdje ga ik het maar weer proberen.
Bijvoorbeeld: ik maak die groentenmix niet lekker door lever, pens, vlees toe te voegen.
Het werkt andersom: de lever, pens en het vlees zijn nu vies !
TOCH wil ik groente blijven geven, maar ik moet het er haast 'inlepelen' 8)
Laura2004 schreef: Ik krijg hier bij geen van beide meer groente naar binnen. Ze laten het staan en als ik er iets doorheen doe dan laten ze dat ook staan, dus ik ben maar weer tijdelijk gestopt met groente, over een tijdje ga ik het maar weer proberen.O, wel leuk om te lezen (al is het voor jou minder).
tieneke schreef: Wat zijn ze hier dan makkelijk,alles slurpen ze naar binnen....behalve konijn![]()
![]()