Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
Happyhusky schreef:Bij interne problemen (zoals diarree of braken), is dat op foto lastig vast te leggen, dus dit is echt helemaal raak, zal ik maar zeggen... Goed initiatief!
Tja als ik de kattenbak 'voor' en 'na' had gefotografeerd, dan had je ook voor interne problemen als diaree heel goed het verschil kunnen zien en dat dan binen 24 uur....
Maar ja, wie maakt er foto's van de ontlasting van zijn hond of kat...
Door tieneke
AstridStraver schreef: Tja als ik de kattenbak 'voor' en 'na' had gefotografeerd, dan had je ook voor interne problemen als diaree heel goed het verschil kunnen zien en dat dan binen 24 uur....
Maar ja, wie maakt er foto's van de ontlasting van zijn hond of kat...
Misschien een idee ;D ;D
Door Borke
tieneke schreef: Misschien een idee ;D ;D
Nou daar ging jij echt niet met je neus en fotocamera boven hangen hoor.... nu wel natuurljik, maar nu is het niet meer zo sappig nieuws 8)
Door tieneke
AstridStraver schreef: Nou daar ging jij echt niet met je neus en fotocamera boven hangen hoor.... nu wel natuurljik, maar nu is het niet meer zo sappig nieuws 8)
Sappig? ;D ;D
Door Qwertu
Fido schreef: Voor diegene die deze Foto's ooit wil gebruiken om een da te overtuigen ;D die mag mij mailen en ik zorg dat je ze uitgeprint met verklaring van onze praktijk opgestuurd krijgt!

Die moeite neem ik graag als wij zo heel wat leed kunnen voorkomen
Top dat je daar moeite voor wilt doen om zoiets op te sturen met een verklaring!
Super Edith!

Geweldige foto's trouwens!
Door judith1967
Jeetje goed zeg dat verschil.
Nou als mensen dan nog niet overtiugt worden van het voeren van vers vlees,dan weet ik het niet meer.

Ben blij voor die hond dat hij zo goed opgeknapt is.
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 07 mar 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther1963
Geweldig wat een fantastisch resultaat. Mijn St. Bernard is alweer 2 jaar dood maar die had ook ongeveer zo'n rug als op het eerste plaatje (iets minder kaal dan), alles eraan gedaan maar niets hielp. Toen wist ik nog helemaal niets van vers vleesvoer :(

Esther en d'r beestenboel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door