Moderator: Lizzy
Happyhusky schreef:Bij interne problemen (zoals diarree of braken), is dat op foto lastig vast te leggen, dus dit is echt helemaal raak, zal ik maar zeggen... Goed initiatief!Tja als ik de kattenbak 'voor' en 'na' had gefotografeerd, dan had je ook voor interne problemen als diaree heel goed het verschil kunnen zien en dat dan binen 24 uur....
AstridStraver schreef: Tja als ik de kattenbak 'voor' en 'na' had gefotografeerd, dan had je ook voor interne problemen als diaree heel goed het verschil kunnen zien en dat dan binen 24 uur....Misschien een idee
Maar ja, wie maakt er foto's van de ontlasting van zijn hond of kat...
tieneke schreef: Misschien een ideeNou daar ging jij echt niet met je neus en fotocamera boven hangen hoor.... nu wel natuurljik, maar nu is het niet meer zo sappig nieuws 8)![]()
![]()
AstridStraver schreef: Nou daar ging jij echt niet met je neus en fotocamera boven hangen hoor.... nu wel natuurljik, maar nu is het niet meer zo sappig nieuws 8)Sappig?
Fido schreef: Voor diegene die deze Foto's ooit wil gebruiken om een da te overtuigenTop dat je daar moeite voor wilt doen om zoiets op te sturen met een verklaring!die mag mij mailen en ik zorg dat je ze uitgeprint met verklaring van onze praktijk opgestuurd krijgt!
Die moeite neem ik graag als wij zo heel wat leed kunnen voorkomen