Na twee jaar "dokteren"

Hond kreeg brok en prednison.
Met de prednison gestopt (afbouwend ivm lange tijdsduur) en direct overgegaan, onder begeleiding, op vers vlees. Tussen foto 1 en foto 2 zitten zes weken. Zie het resultaat

Moderator: Lizzy
cheeta schreef: super!!!!!en daar mogen ze voor gebruikt worden, deze foto's
wat een mooi resultaat.
schuif dit maar eens maar bij een dierenarts onder zijn neus daar zal menigeen van op zijn neus kijken
lang leve vers!!!!
202Spots schreef: Fijn dat 't zo goed gaat!!!Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.
Maar volgende foto misschien z'n hele achterwerk laten zien net als op de eerste foto???![]()
FuzzyFriends schreef: Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.Eerst zelf een uur gestunteld om de foto hier geplaatst te krijgen en toen de hulp van Sylvia ingeroepen.
Wel zou ik een volgende keer de datum op de foto's zetten.
Wat een verschil trouwens!!Fijn voor het beestje en baasje
FuzzyFriends schreef: Ik zie op beide foto's z'n hele achterwerk.Ik zag alleen zoals de middelste foto.
Fido schreef: Eerst zelf een uur gestunteld om de foto hier geplaatst te krijgen en toen de hulp van Sylvia ingeroepen.Data hoeven niet voor mij, maar wanneer je met deze foto's naar een DA gaat komt een datum wat betrouwbaarder over denk ik.
De datum staat wel in onze pc onder de foto (digitale camera) ik heb ze opgezocht.
1e foto is van 25 jan. 2006
2e foto is van 01 mrt. 2006
Fido schreef: Voor diegene die deze Foto's ooit wil gebruiken om een da te overtuigendie mag mij mailen en ik zorg dat je ze uitgeprint met verklaring van onze praktijk opgestuurd krijgt!
Die moeite neem ik graag als wij zo heel wat leed kunnen voorkomen
O ja dit is niet de eerst hond/kat die zo is opgeknapt. Wel de eerste waarbij we aan de camera dachten![]()