Update Runa

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Update Runa

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ooo, wat een mooie meid! Heerlijk, die langpootmuggen als ze nog niet zijn uitgezwaard! ;D

Dank voor de foto's; weten we toch een beetje beter waar we over praten. :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh wat leuk, die foto's! Wat een mooie meid. En echt geen kleintje hee :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Wát een mooie meid :smitten:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Mooie hond geworden!

Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

pike schreef:Mooie hond geworden!

Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
Dank je.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Runa is gisteren 5 februari loops geworden op de leeftijd van 14,5 maand. Vandaag afspraak gemaakt voor de sterilisatie, die zal plaatsvinden op 31 mei.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Dat is een mooie leeftijd. Hier waren de meiden heel vroeg loops. Hopelijk krijgt ze niet teveel last van de loopsheid en schijnzwangerschap.

Plaats reactie