Dank voor de foto's; weten we toch een beetje beter waar we over praten.
Update Runa
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Update Runa
Ooo, wat een mooie meid! Heerlijk, die langpootmuggen als ze nog niet zijn uitgezwaard!
Oh wat leuk, die foto's! Wat een mooie meid. En echt geen kleintje hee 
Wát een mooie meid 
Mooie hond geworden!
Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
Dank je.pike schreef:Mooie hond geworden!
Runa is gisteren 5 februari loops geworden op de leeftijd van 14,5 maand. Vandaag afspraak gemaakt voor de sterilisatie, die zal plaatsvinden op 31 mei.
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is een mooie leeftijd. Hier waren de meiden heel vroeg loops. Hopelijk krijgt ze niet teveel last van de loopsheid en schijnzwangerschap.