Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Ooo, wat een mooie meid! Heerlijk, die langpootmuggen als ze nog niet zijn uitgezwaard! ;D

Dank voor de foto's; weten we toch een beetje beter waar we over praten. :biggrin2:
Door pike
Mooie hond geworden!

Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
Door TMG1961
pike schreef:Mooie hond geworden!

Voor het plaatsen van foto's heb je nergens een account meer nodig. Ik zet ze in elk geval gelijk vanuit mijn foto-album op de site:
Klik op bijlage uploaden - klik op bestand toevoegen, ga dan naar mijn eigen foto-album, upload foto, klik plaats in tekst. Makkelijker kan het niet volgens mij.
Dank je.
Door TMG1961
Runa is gisteren 5 februari loops geworden op de leeftijd van 14,5 maand. Vandaag afspraak gemaakt voor de sterilisatie, die zal plaatsvinden op 31 mei.
Door frodo quin
Dat is een mooie leeftijd. Hier waren de meiden heel vroeg loops. Hopelijk krijgt ze niet teveel last van de loopsheid en schijnzwangerschap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door