Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
sam28 schreef: do 05 sep 2024, 13:37 Nee, Nee, Nee :o :o ik zou huis en haard achterlaten. Dikke nee.
Dit is alles wat ik al niet meer aan kan.
En het ergste, manlief zit in Zweden… :-X
Maar spinnetje woont nu weer buiten :biggrin2:
Door Charlie Angel

Kim_S schreef:;D

Dit is nog maar een kleintje Sam, hier op de boerderie zijn ze zeker 2x zo groot, en kom ik ze nu bijna dagelijks wel ergens tegen Afbeelding

De ergste was op het plafond precies boven mijn hoofdkussen, toen ik naar bed ging :biggrin2:
Sorry Sam maar ik moest zo hard lachen, je schrijft het zo geweldig! Afbeelding

Hier heb je ook erg grote spinnen en spinnen die steken. Wij zijn allebei alleen neergestoken s nachts, dat was het eerste jaar dat we hier woonde.

Maar zo'n spin boven je hoofdkussen echt erg hè, wil je graag slapen maar moet je eerst die spin nog gaan vangen. En ik laat het niet meer door manlief doen, want sinds zijn arm gevoelloos is geweest door een herseninfarct, gelukkig gaat het al veel beter. Maar dan wil hij dat ding vangen en dat lukt dan niet want die arm is net te traag, kan je nog gaan zoeken ook, want hè dat ding zat wel boven je kussen. Dus slapen ga je niet.
Door sam28
De tape heeft het opgegeven. Ik denk dat de spin te dik was en het tapeje het niet heeft gehouden.
Het ergste is, WaAr iS Ie GeBLevEn :-X :o
Door kiara
sam28 schreef: do 05 sep 2024, 18:26 De tape heeft het opgegeven. Ik denk dat de spin te dik was en het tapeje het niet heeft gehouden.
Het ergste is, WaAr iS Ie GeBLevEn :-X :o
Ik zei het je hè
O mijn god nou loopt hij ergens rond :o
Door sam28
Geen klamboe.
Ik hoop dat ie morgenvroeg weer ergens zit uit te buiken en dan lief m direct kan evacueren want ik word hier heel onrustig van ;D
Door pike
sam28 schreef: do 05 sep 2024, 08:42 IMG_2638.jpeg

Het trainingskamp. :o
Als je inzoomt zie je de babies beter ;D

IMG_2639.jpeg

Vanochtend kwam ik deze knoepert weer tegen. Ik wilde m negeren en naar werk maar dan is ie weer weg en dat was ie van de week ook al een keer.
Met alle moed in me heb ik er een glas overheen gedaan en m vast getaped aan de muur ;D

De muis heb ik nog niet gezien maar goed, ook geen vlekken dus Cato heeft m nog niet gepakt.
Hej Sam dit is geen hooiwagen maar een Trilspin. Hooiwagens zijn geen spinnen en kunnen ook geen web maken. Trilspinnen komen oorspronkelijk uit Zuid-Europa en vinden het hier eigenlijk te koud en leven daarom binnenshuis. En daar vreten ze een hoop ongedierte op, ook andere spinnen en bv. zilvervisjes. ;)
Door zurca
Echt niet he?! Echt, Echt, Echt niet....
Alleen deze foto's geeft mij al kippenvel. En evacueren? Nope, dood...morsdood moeten ze. Vlekken? Ik pak de muurverf er wel bij maar evacueren is er hier niet bij.
Bang voor spinnen? Ik? Neuuhhhh, panisch dat ben ik :-[ :-[
Door kiara
zurca schreef: do 05 sep 2024, 21:01 Echt niet he?! Echt, Echt, Echt niet....
Alleen deze foto's geeft mij al kippenvel. En evacueren? Nope, dood...morsdood moeten ze. Vlekken? Ik pak de muurverf er wel bij maar evacueren is er hier niet bij.
Bang voor spinnen? Ik? Neuuhhhh, panisch dat ben ik :-[ :-[
Ha ha hier nog 1
Straks komt de spin terug
Gaat echt dood bij mij sorry
We kunnen onze borst nat maken
Spinnen tijd nu ::)
Door frodo quin
pike schreef: do 05 sep 2024, 20:49 Hej Sam dit is geen hooiwagen maar een Trilspin. Hooiwagens zijn geen spinnen en kunnen ook geen web maken. Trilspinnen komen oorspronkelijk uit Zuid-Europa en vinden het hier eigenlijk te koud en leven daarom binnenshuis. En daar vreten ze een hoop ongedierte op, ook andere spinnen en bv. zilvervisjes. ;)
Hooiwagens hebben maar 1 bolletje qua lichaam en trilspinnen zoals andere spinnen twee? Klopt dat?
Door sam28
WHAAA!!!!!!!

Vanochtend zat er een joekel in het trapgat die lief met angst in haar ogen buiten heeft gezet! Held!!! :o
Maar ik had al wel gezien dat dit niet de spin was die ik had gevangen en ontsnapt was.

We wilden net weg en lief pakt haar broek, gooit broek weg en zegt paniekerig: Er Zat Iets In!!!!!

3 keer raden :o ;D :-X

Zelfs Lief vond dit teveel van het goeie. We gaan naar haar huis vandaag verder
Door frodo quin
sam28 schreef: vr 06 sep 2024, 16:14 WHAAA!!!!!!!

Vanochtend zat er een joekel in het trapgat die lief met angst in haar ogen buiten heeft gezet! Held!!! :o
Maar ik had al wel gezien dat dit niet de spin was die ik had gevangen en ontsnapt was.

We wilden net weg en lief pakt haar broek, gooit broek weg en zegt paniekerig: Er Zat Iets In!!!!!

;D OMG dat is wel pech hebben. Terecht is hij dan gelukkig wel. Ik heb ook wel eens iemand om drie uur in de nacht uit bed gehaald omdat ik een spin zag en eens je weet dat hij er is ben je echt heel de tijd in angst he.

Kleine spinnen gaan intussen beter, maar doe grote dikke :-X
Door kiara
sam28 schreef: vr 06 sep 2024, 16:14 WHAAA!!!!!!!

O nee hè wat een nachtmerrie :o
Ik hoop voor je dat jullie hem vinden
Uh heeft ze der broek naar buiten gegooid? Mag hopen van wel .

Ik had paar weken geleden een levende muis in me schoen
Schrok me te pletter, ik voelde iets zachts en schudde mijn schoen kwam er een muis uit :-X
Ben niet bang voor muizen maar dit was toch een iets ander verhaal ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door