Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
eelke schreef: zo 25 aug 2024, 20:34 Nou dat viel dus alles mee, ik kon er zo oprijden, geen rij. En de man die de boel staat te regelen vond dat ik maar zo weinig 'echt' afval had dat ik gratis door de slagboom mocht. Die is sowieso heel aardig en behulpzaam altijd.

En gelukkig is mijn zolder nu nog niet echt af, dus hij kan ook nog niet helemaal vol staan met spullen :D dus dat scheelt wel, want zoveel kon ik er dus nog niet kwijt. Ik denk een doos of 8? Maar goed, de rest van mijn huis is ook best mini en 8 dozen staan dan al snel in de weg.
Maar de bovenverdieping is helemaal aan kant inmiddels dus volgend weekend kan ik de zolder leek trekken.
Dan heb je geluk
Waar ik het moet brengen zijn ze heel streng en totaal niet behulpzaam.

Dan ben je mooi opgeschoten ;)
Door sam28
Mijn huis leeft te veel soms ;D
Naast Cato en Siepie woont er sinds kort een dikke muis in mijn huis. Echt, wat een lef!!! Ik vond een stuk aangevreten chocola afgelopen zondag maar verder is er niks aangedaan. Dus ik had verwacht dat ie of in een kattenmaag was terecht gekomen of weer naar buiten was gelopen.
Maar ik ben in huis aan het trekken en schiet ineens de muis weg uit een kast en duikt onder de koelkast. :o Cato die ruikt wel iets maar loopt vervolgens weg en Siepie doet al helemaal niks :o Ik had al mijn geld op Cato gezet maar blijkbaar jaagt zij alleen als ze ze ziet en niet op geur.

Verder stikt het van de (zeer grote) spinnen in huis. De muis zou qua grootte soms best jaloers kunnen zijn op die spinnen. Ik ben PANISCH voor spinnen.
Maar ik zag ook al een week een hooiwagen. Vorige week dacht ik: dikke prima dat je er zit want hij had een webje met wat mugjes. Wel veel mugjes maar ik heb ook redelijk wat muggen wonen in huis.

De hij blijkt vandaag een Zij en de mugjes in het webje blijkt een soort trainingskamp te zijn voor haar babies. :o :o

Echt, er is geen plaats meer in dit kleine poppenhuisje voor mij naast 2 katten, een dikke muis, zeer dikke spinnen en alle kleinere varianten, de hooiwagens en diens nazaten in trainingskamp
:o
Door kiara
;D Ojee dat klinkt niet best
Hier nog 1 die als de dood is voor spinnen.
2 katten in huis en evengoed muizen ( op zolder)
Maar wat ook kan : dat 1 van jou katten die dikke muis heeft meegenomen naar binnen ( levend) en is ontsnapt.
Ook vaak genoeg gebeurd hier.
Tja ik heb toch echt een muizenval neergezet op zolder. Nog niks gevangen
Maar verleden jaar wel een aantal. Vreten alles kapot
Door kiara
sam28 schreef: wo 04 sep 2024, 17:50 Hahaha ja, dat kan zeker ook. Ik zie ook wel dat Cato dat zou kunnen doen 😅
Hier dus ook 1 die dat doet ::)

Zag vanmiddag aan de overkant een dode rat liggen
Die zijn pas groot :o
Denk ook gepakt door een kat
Door sam28
IMG_2638.jpeg
IMG_2638.jpeg (330.62 KiB) 494 keer bekeken
Het trainingskamp. :o
Als je inzoomt zie je de babies beter ;D

IMG_2639.jpeg
IMG_2639.jpeg (577.45 KiB) 494 keer bekeken
Vanochtend kwam ik deze knoepert weer tegen. Ik wilde m negeren en naar werk maar dan is ie weer weg en dat was ie van de week ook al een keer.
Met alle moed in me heb ik er een glas overheen gedaan en m vast getaped aan de muur ;D

De muis heb ik nog niet gezien maar goed, ook geen vlekken dus Cato heeft m nog niet gepakt.
Door sam28
Vanavond komt lief en ondanks dat ze dit ook niet relaxed vindt evacueert ze deze knoepert wel naar buiten.

En ik weet dat het werkt want ik heb eerder een glas met zo’n unit aan de muur geplakt. Ze kunnen er best 3 dagen in overleven, dat kon de vorige ook. Alleen ging die in het zicht en heb ik 3 dagen in angst geleefd ;D
Door kiara
sam28 schreef: do 05 sep 2024, 09:19 Vanavond komt lief en ondanks dat ze dit ook niet relaxed vindt evacueert ze deze knoepert wel naar buiten.

Dat is een stoere dan ;D Mij niet bellen, ooit is met nog groter exemplaar buurman gebeld , ik durfde niet meer naar binnen :-X

En ik weet dat het werkt want ik heb eerder een glas met zo’n unit aan de muur geplakt. Ze kunnen er best 3 dagen in overleven, dat kon de vorige ook. Alleen ging die in het zicht en heb ik 3 dagen in angst geleefd ;D
Ik zie dan weer beren. Straks houd dat plakband niet :o
Door - pien -
sam28 schreef: do 05 sep 2024, 08:42 IMG_2638.jpeg

Het trainingskamp. :o
Als je inzoomt zie je de babies beter ;D

IMG_2639.jpeg

Vanochtend kwam ik deze knoepert weer tegen. Ik wilde m negeren en naar werk maar dan is ie weer weg en dat was ie van de week ook al een keer.
Met alle moed in me heb ik er een glas overheen gedaan en m vast getaped aan de muur ;D

De muis heb ik nog niet gezien maar goed, ook geen vlekken dus Cato heeft m nog niet gepakt.
Geniaal ;D ;D ;D
Ik zou je met alle liefde helpen maar tis een beetje uit de route.
Fijn dat er hulp komt!
Door Kim_S
;D

Dit is nog maar een kleintje Sam, hier op de boerderie zijn ze zeker 2x zo groot, en kom ik ze nu bijna dagelijks wel ergens tegen :P

De ergste was op het plafond precies boven mijn hoofdkussen, toen ik naar bed ging :biggrin2:
Door sam28
Kim_S schreef:;D

Dit is nog maar een kleintje Sam, hier op de boerderie zijn ze zeker 2x zo groot, en kom ik ze nu bijna dagelijks wel ergens tegen :P

De ergste was op het plafond precies boven mijn hoofdkussen, toen ik naar bed ging :biggrin2:
Nee, Nee, Nee :o :o ik zou huis en haard achterlaten. Dikke nee.
Dit is alles wat ik al niet meer aan kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door