Ik vond alles leuk.

Behalve prinsesje spelen. En gesminked wilde ik ook altijd tijger of indiaan oid zijn. M'n zus prinses. Zij koos dan ook een tiara en muiltjes op de kermis, ik koos pijl en boog.
Het liefst van al wilde ik in bomen klimmen, slingeren, kampen bouwen of zwaardvechten en boogschieten, voetballen, dingen bouwen met constructiespeelgoed. Maar ook schommelen, zingen, paardrijden, en met de poppen spelen. Toch wel typische meisjes dingen.

Van alles wat dus....
Ik vind mezelf ook niet erg vrouwelijk. Ik droeg in m'n pubertijd eigenlijk nooit rokjes of jurken. Make-up heb ik nooit gedaan en doe ik nog steeds niet. Maar ik had wel al heel jong een stevige boezem en dat heeft me nooit gestoord (integendeel

).
Me bij gelegenheid dan wel eens opmaken, een jurk en schoenen met een hakje aandoen vond ik dan vanaf m'n 16e wel eens leuk.
Maar nu nog is dat enkel bij gelegenheid.
Eigenlijk is het pas als ik Meneer PoP leerde kennen dat ik me er bewust van ben geworden dat ik vrouw was.. Voorheen stond ik er niet zo bij stil. Ik deed gewoon m'n eigen ding.
Meneer PoP kan me me wel echt vrouw laten voelen. Dat is de enige...
Ik was wel altijd al blij dat ik vrouw was omdat ik dan moeder kon worden. Een kind dragen en de borst geven. Ik was 10 en 12 toen m'n kleine broer en zus geboren werden en sinds dat moment was dat m'n grootste wens.
Verder was ik toch vooral 'one of the boys'. Maar mijn moeder was/is ook zo.. Dus ik heb me daar nooit ongemakkelijk bij gevoeld. Wel uitgesloten soms, maar dat lag wss meer aan m'n karakter dan aan m'n geslacht. Het stoorde me echter wel dat vb bij voetballen jongens eerst gekozen werden. Terwijl ik ook best goed was!

Ik leerde het wel al snel positief te draaien doordat ik merkte dat jongens voorzichtiger met je zijn en je daar voordeel uit kan halen. Als je vb knal tegen hen aanloopt in een duel om de bal, zeggen zij meestal sorry..

Dat vond ik dan hilarisch.
Verder heb ik een goede portie hormonen en dus alle karaktertrekken waardoor mannen die gigantische handleiding nodig hebben.