Dank je!
Ik ben ook weer aan het bloggen geslagen, lag even wat stil rond de verhuizing. Laatste blog over de taal. Het is zo'n leuk taaltje eigenlijk, dat Noors!
Ondertussen raken we al meer gewend in ons huis, binnenkort gaan we weer verder met schilderen en komen er nog wat ikea kasten
Door corona moet ik zoveel mogelijk thuis werken en ik vind het momenteel geen straf. Forensen vanuit een andere plek is toch weer wennen en op de fiets bij -15C is ook best frisjes. Het werk wordt wel steeds drukker als in "men weet me te vinden" - en ik trek zo her en der aan wat draadjes en dan komt er ineens een 'lijk' uit de kast rollen (oftewel iets dat opgepakt moet worden).
Nog twee weekjes en dan hebben we een week wintersport voor de boeg - in eigen land kan dat als je maar 'op jezelf' blijft en dat is voor ons dan weer geen probleem... huisje gehuurd in midden van nergens.
Via FB ook wat opties gevonden om in contact te komen met Noren en nu de dagen duidelijk langer worden komen die ook weer meer hun huis uit. Het is ook al weken prima weer met veel zon. Dus hopelijk kunnen we ook daar weer wat meer in gaan doen ondanks alle corona beperkingen. Noren spreken namelijk graag af om samen 'på tur' te gaan oftewel samen op pad. En dat mag nou net wel als je maar afstand houdt.