In Bangkok is het nu inderdaad bijna 17:00 uur

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑di 24 nov 2020, 16:21 Ooohh ik zou wel een borrel lusten, is het al vrijdagmiddag?Als we een zware/heftige inzet hebben gehad bij de brandweer en we gaan daarover napraten dan volgt altijd de vraag of de "r" in het uur zit......zo ja dan maken we een flesje bier open. Maar wel een nuancering.....voor de middag wordt dat dan koffie
Mandarijn schreef: ↑wo 25 nov 2020, 17:11 Als we een zware/heftige inzet hebben gehad bij de brandweer en we gaan daarover napraten dan volgt altijd de vraag of de "r" in het uur zit......zo ja dan maken we een flesje bier open. Maar wel een nuancering.....voor de middag wordt dat dan koffie
pearlsofpassion schreef:Ow, ik dacht dat Zoë en de katten ze aten?Vaak wel ja, maar mijn schoonzus moet het vervelende werk doen dus dan mag ze ook het resultaat ervan hebben. Zij moest eerder ook een drempel over om ze te kunnen eten. Maar ze zei dat dat nu prima ging. Ik ga het gewoon nog eens proberen. Afgelopen nacht al slecht geslapen omdat ik wist dat we ze vandaag gingen slachten. Maar mijn buurman aan de andere kant (die een hond heeft die dag en nacht buiten zit en bij ieder geluid blaft) heeft geklaagd dat de hanen kraaien. Dus nu maar wat vaart achter gezet. Ik heb nu nog een cochin kriel haantje lopen wat ik al had. Als hij daar ook last van heeft dan koopt hij maar oordopjes.
Ik vind het slachten het moeilijkst. Eens de veren eraf zijn vind ik opeten niet meer zo'n probleem. Maar ik heb er nu eentje lopen waar ik al meer tegenop zie dan de vorigen. Maar hij is nog maar 11 weken, ik heb nog wat tijd.
Ik hoop wel dat je er toch van kan genieten Hannah. Tis idd wel mooi vlees, als je het kan.
sam28 schreef: ↑za 12 dec 2020, 08:41 Er loopt sinds heel kort een Dalmatiër PUP bij mij op het veldje.Dit klinkt zo herkenbaar! Hetzelfde heb ik als ik iemand met een bordercolliepupje zie...![]()
![]()
Echt een draak. Liep los en zat al lekker te vreten bij de prullenbak en baas kreeg m niet te pakken. Ik hoop maar dat ie zich heeft ingelezen en het snapt hoe je een dal moet aanpakken. (maak ik me dan zorgen over.. Ben echt ongeschikt als fokker geloof ik..)
Maar een mini Ziva.![]()
Vanochtend met hardlopen zag ik in de verte wat groots en wits staan, beetje ellendig stond ze. Want het miezerde.Ik herkende direct dat het een dalmatiër was ook. Zo leuk!