Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Godzijdank ! Eindelijk een uitspraak in de zaak Nicky Verstappen !
Ik werd er na al die jaren nog steeds stil van
Die ouders :'( het intense verdriet in hun ogen . Hun zoon krijgen ze er niet mee terug , maar hopelijk biedt dit de arme mensen wat rust .
Door dinky89
Het is inderdaad te hopen dat het voor die ouders een stukje afronding geeft.

Ik heb net een bbq besteld voor mijn vriend zijn verjaardag. Kwam nu mooie aanbieding tegen waar deze bbq anders nooit in aanbieding is :cool: Hij had het er in de zomer al over en ik had gezegd dat hij maar tot verjaardag moest wachten, dat is 1e kerstdag :biggrin2:
Door hannabelgje
Ik heb mijn glazen keukenweegschaal laten vallen. Dat heeft em niet overleefd.... Gelukkig heeft postnl vandaag een nieuwe gebracht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
Ik bedacht me vandaag dat ik de traditie van een eigen kerstkaart maken wel in stand wil houden, ondanks niet shoppen op de veel te drukke kerstafdelingen en dus weinig nieuwe inspiratie.

Vanmiddag aan de slag gegaan en hoewel ik iets totaal anders in gedachte had, is het erg naar mijn zin gelukt! Vind ik elk jaar weer leuk.
Door Fenixjuh
Kaela schreef: zo 22 nov 2020, 18:12 Ik bedacht me vandaag dat ik de traditie van een eigen kerstkaart maken wel in stand wil houden, ondanks niet shoppen op de veel te drukke kerstafdelingen en dus weinig nieuwe inspiratie.

Vanmiddag aan de slag gegaan en hoewel ik iets totaal anders in gedachte had, is het erg naar mijn zin gelukt! Vind ik elk jaar weer leuk.
Dapper van jou Kaela! Ik ben ermee gestopt, het is me echt teveel werk.... ::) Ik maak altijd een leuke foto van de hondjes en gebruik die als kerstkaart.

Ik heb iets 'nieuws' ontdekt, vegetarische filet american :)
Dus ik zit nu lekker aan een kopje thee met cracker filet :biggrin2: Fijn af en toe echte vulling te krijgen, ik word soms zo moe van alle kwark/melk en aanverwante vloeibare zooi ::) Maar verder ben ik nog steeds blij met een kleine parasiet in mijn buik hoor ;) ;D
Door dinky89
Wat enorm leuk Kaela :) Ik neem daar de tijd niet voor terwijl ik dat vroeger wel altijd leuk vond om te doen :-[

Hopelijk heeft de cracker met filet gesmaakt Fenixjuh en vond de parasiet het ook lekker :)

In het kader van black friday is het vandaag blijkbaar de dag van de spellen bij bol.com. Voor mij de aanleiding om eens te sneupen tussen de spellen voor twee personen. Ben uitgekomen op '7 wonders duel' en om geen verzendkosten te betalen ook 'lost cities: het kaartspel'. Beide staan goed aangeschreven dus ik ben benieuwd :) Is weer eens iets anders om te doen :)
Door smulpaap
Fenixjuh schreef: ma 23 nov 2020, 09:00 Dapper van jou Kaela! Ik ben ermee gestopt, het is me echt teveel werk.... ::) Ik maak altijd een leuke foto van de hondjes en gebruik die als kerstkaart.

Ik heb iets 'nieuws' ontdekt, vegetarische filet american :)
Dus ik zit nu lekker aan een kopje thee met cracker filet :biggrin2: Fijn af en toe echte vulling te krijgen, ik word soms zo moe van alle kwark/melk en aanverwante vloeibare zooi ::) Maar verder ben ik nog steeds blij met een kleine parasiet in mijn buik hoor ;) ;D
Kleine parasiet ;D ;D ;D
Door Fenixjuh
Moet het vrijdagmiddag zijn voor een borrel? Ik denk dat je wel een biertje kan gebruiken momenteel...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door dinky89
sam28 schreef: wo 25 nov 2020, 08:36 :beerchug: :beerchug:
Zit jij nu in de ochtend al aan de drank? :biggrin2:

Hier vandaag een dagje nota's aanpassen dus lekker muziekje erbij en gaan :cool: Welkome afwisseling na dagen vol video overleggen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door