Hier zijn ze thuis ingeslapen met infuus.
Met Kaio vond ik het niet zo geweldig . Volgens mij niet genoeg narcose of zo....Het was echt alsof ie de fatale dosering voelde en keek ons aan met grote ogen. Die herinnering vind ik tot op de dag van vandaag eentje die ik niet wil hebben. Wil daar eigenlijk echt niet meer aan denken. wordt er nog misselijk van. Ik heb toen ook echt lang nachtmerries gehad.
Maci is ook thuis ingeslapen, infuus , eerst narcose. Deze DA heeft eerst flink tussen de tenen getest of ie echt weg was! Dan het andere spul. Maar dat was dus niet genoeg...(maar ja hij sliep gewoon dus niet erg he) . Zijn hart bleef het doen en dat terwijl die ingeslapen werd vanwege hartfalen, leuk geintje van hem he. Maar goed met een 2e dosis was dat wel gelukt. Daar had ik dus gewoon een "goed" gevoel over.
Ander dingetje om over na te denken is vervoer naar crematorium. Met Maci was tijdens corona tijd en ofwel ze van tevoren hadden aangegeven dat ze gewoon ook tijdens corona je die komen ophalen was het op de desbetreffende dag een ander geluid uit de betreffende medewerker

Dat doe je toch niet zeg. Maar uiteindelijk wel opgehaald dus.
Beide dieren hebben hier nog een tijdje thuis gelegen voor ze opgehaald werden. Ik heb ook foto's van voor en na. Wellicht stom maar ik heb ze.
En de andere honden konden er dan ook bij.
En we zijn er zelf ook nog een tijd bij geweest. Vind ik toch echt het fijne aan thuis inslapen, je hebt echt de tijd.