src_esther schreef: ↑za 17 okt 2020, 17:16
Het klinkt leuk maar ik raad je dat ten zeerste af. Zonder kinderen is het al een zware baan, laat staan met 3 jonge kinderen. En goed betalen zal het zeker niet doen.
Gefeliciteerd met je baan in het lab en succes gewenst.
Bedankt voor de waarschuwing. Maar als het iets is dat je echt graag doet, zou het best kunnen dat het net meer energie netto overschiet dan bij de lab job.
Toch?
Ik ben alleszinds niet bang van fysiek werk. Dat is het punt niet.
Maar goed, het zal toch nog niet voor direct zijn. En nu ik de lab job heb ga ik er ook niet achter zitten he..
hannabelgje schreef:
POP gefeliciteerd! Lijkt me vreselijk zwaar. Ik hoop dat het voor jou gaat werken.
Moeder zijn is natuurlijk altijd best zwaar en er een job bij is altijd als best pittig. Zonder kinderen is dat echt een stuk eenvoudiger. Dat lijkt zo lang geleden.
En ja, ik maak het dan nog extra moeilijk door hen percé naar school te willen brengen en te halen en m'n man daar niet mee te belasten (die draait momenteel vb weken van meer dan 50uur). Dat zijn natuurlijk beslissingen die wij samen nemen en wij belangrijk vinden. Das onze persoonlijke keuze.
Ik hoop ook van harte dat het me gaat lukken. Maar zoniet, dan zoeken we weer iets anders.
Als ik de kinderen in opvang zou moeten brengen en ze slaap tekort zouden komen (want ze moeten nog meer dan 12 uur slapen op een dag ), zou ik me daar slecht bij voelen en daar ook aan onderdoor gaan.
Ik hoop dat jouw stom werkje morgen uiteindelijk meevalt.