Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ik neem een kopje thee met een koekje. Even pauze na een ochtend met overleggen. En bedenken hoe ik een politiek steekspel aan gaan vliegen. Ben beetje moe. Gelukkig morgen en overmorgen vrij - dus bijna weekend!
Door Too
dinky89 schreef: wo 14 okt 2020, 09:23
Wat mij nog niet duidelijk is, is hoe het met sporten komt. Ik doe pilates, wat geen teamsport is, binnen op afstand in enorme gymzaal en ik doe outdoor training waarbij je met een groep buiten op afstand bent. Heb nog niet kunnen achterhalen of dat nou nog toegestaan is of niet omdat je wel met een groep bent. Aangezien sportscholen open mogen blijven zou het vreemd zijn wanneer het niet meer zou mogen maar duidelijk is het voor mij in ieder geval niet :???:
Hier dezelfde twijfel, zoals het er nu voor staat mag je idd binnen op 1,5 meter met 30 en met maximaal 4 buiten sporten...
ik denk vnl om te voorkomen dat er grote groepen buiten gaan voetballen, basketballen of (weet je nog) op het strand bokstraining geven.

Zoals onze buitentraining is kan er geen binnentraining tegenop maar ik ben benieuwd of en hoe ze het gaan oppakken.
Helemaal 100% maatwerk qua voorschriften is ook niet te doen
Door dinky89
Too schreef: Hier dezelfde twijfel, zoals het er nu voor staat mag je idd binnen op 1,5 meter met 30 en met maximaal 4 buiten sporten...
ik denk vnl om te voorkomen dat er grote groepen buiten gaan voetballen, basketballen of (weet je nog) op het strand bokstraining geven.

Zoals onze buitentraining is kan er geen binnentraining tegenop maar ik ben benieuwd of en hoe ze het gaan oppakken.
Helemaal 100% maatwerk qua voorschriften is ook niet te doen
Ik ben ook heel benieuwd wat voor terugkoppeling er wordt gegeven richting onze trainster die de bootcamp geeft. Zal er waarschijnlijk in de loop van de dag wel een mail over ontvangen.

Nu eerst de oven aangooien om er een lekker pizzabroodje in te gooien :D

Edit: Bij veelgestelde vragen op de website van de overheid vind ik nu het volgende:
Is het toegestaan om binnen en buiten te sporten?
Sporten is alleen toegestaan als het mogelijk is om onderling 1,5 meter afstand te houden.

Voor individuele binnensporten geldt een maximum van 30 personen per zelfstandige ruimte. Waarbij er een maximum geldt van 4 personen per groepje (exclusief instructeur).
Voor individuele buitensporten (zoals bootcamp) geldt een maximum van 4 personen per groepje (exclusief instructeur). Er mogen meer groepjes naast elkaar sporten zolang er meer dan 1,5 meter tussen de groepjes zit. En zolang er een duidelijke afbakening is tussen de groepjes en zij niet mengen.
Wanneer ik dat zo lees dan zou mijn outdoor training (soort bootcamp) wel gewoon door kunnen gaan. Wekt alleen wel de suggestie alsof er binnen het groepje van 4 geen 1,5 meter afstand gehouden zou worden :???:
Door Kaio
dinky89 schreef: wo 14 okt 2020, 12:11 Ik ben ook heel benieuwd wat voor terugkoppeling er wordt gegeven richting onze trainster die de bootcamp geeft. Zal er waarschijnlijk in de loop van de dag wel een mail over ontvangen.

Nu eerst de oven aangooien om er een lekker pizzabroodje in te gooien :D

Edit: Bij veelgestelde vragen op de website van de overheid vind ik nu het volgende:

Wanneer ik dat zo lees dan zou mijn outdoor training (soort bootcamp) wel gewoon door kunnen gaan. Wekt alleen wel de suggestie alsof er binnen het groepje van 4 geen 1,5 meter afstand gehouden zou worden :???:
Heb je een linkje daarna? Ik kan het zo echt niet vinden wat jij daar nu citeerd op de website ( staat ook best veel op nu ::) ;) )
Door Ina
Kaio schreef: do 15 okt 2020, 13:45 Heb je een linkje daarna? Ik kan het zo echt niet vinden wat jij daar nu citeerd op de website ( staat ook best veel op nu ::) ;) )
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ijks-leven

Dit is wat er over buitensport geschreven is;
Voor individuele buitensporten geldt een maximum van 4 personen per groepje (exclusief instructeur). Er mogen meer groepjes naast elkaar sporten zolang er meer dan 1,5 meter tussen de groepjes zit en de buitenruimte dat toelaat. Er moet een duidelijke afbakening zijn tussen de groepjes en zij mogen niet mengen.
Door dinky89
Kaio schreef: do 15 okt 2020, 13:45 Heb je een linkje daarna? Ik kan het zo echt niet vinden wat jij daar nu citeerd op de website ( staat ook best veel op nu ::) ;) )
Hier de link naar de Q&A wat betreft sporten: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ven/sport

Hier inmiddels bericht gehad dat de outdoor training door kan gaan :D Er worden pionnen geplaatst als afbakening van de verschillende groepjes van 4 op ruime afstand van elkaar en binnen de groepjes wordt vanzelfsprekend ook 1,5 meter afstand gehouden tussen de personen. Aangezien onze training op groot schoolplein wordt gehouden is dat qua ruimte goed te doen en zijn er meerdere groepjes mogelijk.
Door Kaio
dinky89 schreef: do 15 okt 2020, 14:22 Hier de link naar de Q&A wat betreft sporten: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ven/sport

Hier inmiddels bericht gehad dat de outdoor training door kan gaan :D Er worden pionnen geplaatst als afbakening van de verschillende groepjes van 4 op ruime afstand van elkaar en binnen de groepjes wordt vanzelfsprekend ook 1,5 meter afstand gehouden tussen de personen. Aangezien onze training op groot schoolplein wordt gehouden is dat qua ruimte goed te doen en zijn er meerdere groepjes mogelijk.
Aan Dank je :-*
En fijn dat je toch nog lekker kunt sporten!
Door src_esther
dinky89 schreef: do 15 okt 2020, 20:37 Zo, lekker op de bank voor beste zangers waarin nummers van/voor milow worden gezongen :yeah:
En alwéér tranen natuurlijk... Ik heb ooit eens geprobeerd er naar te kijken, maar nee.
De tv stond hier sinds weken onlangs weer aan - meneer vroeg hoe dat ding ook alweer aan moest :biggrin2: - voor een staartje voetbal en de laatste persco van Mark en Hugo...
Door pearlsofpassion
Willen jullie eens mee duimen voor mij vandaag? Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek in een ziekenhuislabo. Voor de covid testen dus.

Maar ik heb ook een paardenstoeterij en trainingscentrum gevonden in de buurt waar ik een paar uur zou mogen vrijwillig gaan helpen om ervaring met paarden op te doen. Maar dat kan enkel overdag.

Dus willen jullie duimen dat het ziekenhuis me 's avonds en in het weekend wil aannemen? Halftijds. Zodat ik overdag nog naar de paarden kan. :D Ik wil nl graag met paarden gaan werken en daar is die ervaring erg nuttig voor. En kijk er gewoon ontzettend naar uit.
Door pearlsofpassion
Heb 2 dingen vb op het oog.
Een vacature voor verzorger/groom op een fokkerij waar ze ook wedstrijden rijden. Das heel ruim verzorgen eigenlijk. Alle aspecten.

En dierenartsassistent bij een fertiliteitskliniek voor paarden.

De eerste zitten in de rats ivm Corona maar ik blijf om de zoveel maand eens contact opnemen.
Het 2e hebben me gezegd dat ze nog niet met de selectie bezig zijn en de andere vacatures eerst doen. Maar het duurt wel lang voor ik iets hoor...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door