RJ82 schreef: ↑do 07 mei 2020, 13:56
Ik ben nu even onderweg naar een dierenwinkel in almere ( natulistic )
Ik heb even via de telefoon gesproken met de eigenaresse en ik kan op mijn gemak even samen met haar kijken wat ze allemaal hebben aan vlees etc,ik ga niks meenemen maar alleen puur even kijken wat ze allemaal heeft....
Ben ik er ook even uit want de muren komen op mij af....
Wat zou ik kunnen vragen voor een nog bijna volle doos energique puur eend ( 10kg ongeveer nog over ) 6 rollen van 1kg kb paard complete en 5 rollen medipetfood pancreas van 500 gram?
Ik weet niet wat je daarvoor kunt vragen, omdat ik geen idee heb van de prijzen, maar je kunt gewoon een topic aanmaken in Vraag en Aanbod en aangeven wat je ervoor wilt hebben, dan melden mensen zich vanzelf wel.
viewforum.php?f=4
In de topictitel schrijf je dan je woonplaats, en bijv. "te koop: verschillende soorten kvv", en in het topic zelf schrijf je wat je specifiek aanbiedt en hoeveel je er graag voor wilt hebben.
Het beste werkt het vaak als mensen niet de hele partij hoeven over te nemen, maar alleen dat wat ze willen hebben. Dan kun je bijvoorbeeld schrijven: "eend, 3 euro per rol, of 20 euro voor alle rollen eend samen".
Ook kun je een korting geven als mensen de hele partij in één keer van je willen overnemen.
De prijzen bepaal je dus zelf; vaak bieden mensen het iets goedkoper aan dan de winkelprijs, dan heb je meer kans dat je het kunt verkopen.
Als iemand geïnteresseerd is om iets te kopen, dan spreek je een tijdstip en datum af waarop ze het kunnen komen halen. Uiteraard kun je ook aanbieden het naar de koper toe te brengen, maar dat bespreek je gewoon met de koper, in het topic zelf of via een persoonlijk bericht.
Succes! En laat je niets 'aansmeren' door de verkoopster vanmiddag, want op dit moment heb je alleen enkelvoudig paard nodig. Waarschijnlijk zal ze wel producten aanraden om uit te proberen bij Sammy, maar ik zou daar nog even mee wachten tot Sammy's maag weer rustig is. Maar natuurlijk kan het geen kwaad om gewoon eens te kijken wat er allemaal is. Is ook gewoon leuk om te doen!