Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over >:(
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben :biggrin2:
Door sam28
Siberienne schreef:Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leuk :)
Ooh wat lief van hen!!
millyckk schreef:Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over >:(
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben :biggrin2:
;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: wo 15 apr 2020, 15:29 Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leuk :)
Wat leuk en lief! Heeft een mens ook nodig af en toe, van die blijken van waardering!
Door Anne in Zweden
millyckk schreef: wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over >:(
Zou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen? :biggrin2:
Door millyckk
Anne in Zweden schreef: Zou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen? :biggrin2:
Zeker weten maar ben bang dat hij door de mazen van het net glipt :biggrin2:
Door dinky89
millyckk schreef: wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over >:(
Ik las eerst even MacDive ipv MacDrive ;D
Sterkte met de strijd!

@Hannah: Is het bananenbrood uiteindelijk nog gelukt ondanks de perikelen met de oven?

@Siberienne: Wat ontzettend lief, zo'n blijk van waardering (en lekker :D )
Door pike
Een net is niet effectief tegen een reiger, een draadje rondom spannen schijnt wel goed te werken. Oogt in elk geval beter dan zo’n barricade :biggrin2:
Door millyckk
pike schreef:Een net is niet effectief tegen een reiger, een draadje rondom spannen schijnt wel goed te werken. Oogt in elk geval beter dan zo’n barricade :biggrin2:
Goeie!👍
Door hannabelgje
Ik kreeg net zin om de vloer te stofzuigen en stoomdweilen. Die zin heb ik niet vaak dus ik heb er vlug gebruik van gemaakt. De vloer beneden is weer schoon nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door