Pff Els wat een heftige periode!
Heel veel sterkte gewenst in deze nog steeds spannende tijd !
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 11 apr 2020, 11:53 Effe zitten. Vanmorgen op tijd een heerlijke wandeling gemaakt, we kwamen bijna niemand tegen. En daarna de tuin onder handen genomen en eea schoon gemaakt en opgeruimd.Pr1mo piest ook regelmatig op het grasveld en als ik het zie (wat meestal het geval is) dan gooi ik er gelijk een emmer water overheen. Het wordt dan niet geel maar om de een of andere reden komen er altijd hele dikke pollen gras voor terug. Geen oplossing voor de al bestaande gele plekken.
Helaas heeft Spot wel een stuk van het grasveld tot plas plek uitgekozengele plekken
. Iemand nog tips om dat een beetje te fatsoeneren? Grasveld is sowieso niet briljant, het is meer een mos- en knollen veld en de grasmaaier is botter dan bot, maar ja, aangezien dit nog ons tijdelijke huurhuis is gaan we er niet heel veel aan doen....
Wel overal bloemetjes, de tuintafel en parasol staan klaar dus wij kunnen lekker buiten zitten. Zometeen maar eens een lunch in elkaar gaan draaien.
Mandarijn schreef: ↑za 11 apr 2020, 17:31 ik plof ff op de bank. vanmorgen om 3u vertrokken om met de vrachtwagen de supermarkten te bevoorraden. stond er in Rijswijk opeens een oudere dame naast me......ze was helemaal onder de indruk dat ik de vrachtwagen (trekker + oplegger) achteruit ingedraaid had vanuit de straatNou, ik ben daar ook altijd van onder de indruk hoorom te gaan lossen daar
Mandarijn schreef: ↑za 11 apr 2020, 17:31 ik plof ff op de bank. vanmorgen om 3u vertrokken om met de vrachtwagen de supermarkten te bevoorraden. stond er in Rijswijk opeens een oudere dame naast me......ze was helemaal onder de indruk dat ik de vrachtwagen (trekker + oplegger) achteruit ingedraaid had vanuit de straatLeuk om zo waardering te krijgenom te gaan lossen daar
hannabelgje schreef: ↑za 11 apr 2020, 19:16 Deze middag lekker in de tuin zitten breien. Mijn sok is klaar. Helaas heb ik er 2 nodig.Mooi !
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk