Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leukOoh wat lief van hen!!
millyckk schreef:Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over![]()
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben
Siberienne schreef: ↑wo 15 apr 2020, 15:29 Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leukWat leuk en lief! Heeft een mens ook nodig af en toe, van die blijken van waardering!![]()
millyckk schreef: ↑wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders overZou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen?![]()
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben![]()
Anne in Zweden schreef: Zou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen?Zeker weten maar ben bang dat hij door de mazen van het net glipt
millyckk schreef: ↑wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders overIk las eerst even MacDive ipv MacDrive![]()
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben![]()
pike schreef:Een net is niet effectief tegen een reiger, een draadje rondom spannen schijnt wel goed te werken. Oogt in elk geval beter dan zo’n barricadeGoeie!