Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?Wij doen eigenlijk nooit boodschappen, alles wordt bezorgd. Eens in de 2 weken komt De Ekonoom en eens in de maand Jumbo. Eerst kwam ik nog wel eens bij AH maar nadat mijn lief eind september een zwaar herseninfarct kreeg ging dat niet meer aangezien ik niet rijd. Ik kom al jaren vrijwel niet in winkels, ook toen wij nog in het westen woonden werd alles bezorgd. Lekker rustig voor mijn hoofd.
Tanna schreef: ↑ma 23 mar 2020, 16:21 Wij doen eigenlijk nooit boodschappen, alles wordt bezorgd. Eens in de 2 weken komt De Ekonoom en eens in de maand Jumbo. Eerst kwam ik nog wel eens bij AH maar nadat mijn lief eind september een zwaar herseninfarct kreeg ging dat niet meer aangezien ik niet rijd. Ik kom al jaren vrijwel niet in winkels, ook toen wij nog in het westen woonden werd alles bezorgd. Lekker rustig voor mijn hoofd.Fijn voor je
Cathelijn schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:36 Je kon er natuurlijk op wachten... een sterfgeval in de kennissenkring. Het is nog niet duidelijk waaraan hij is overleden maar zijn begrafenis wordt zeer sober.Sterkte!!
En een andere kennis is vanuit Uden overgeplaatst naar Leeuwarden![]()
Cathelijn schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:36 Je kon er natuurlijk op wachten... een sterfgeval in de kennissenkring. Het is nog niet duidelijk waaraan hij is overleden maar zijn begrafenis wordt zeer sober.Ach nee
En een andere kennis is vanuit Uden overgeplaatst naar Leeuwarden![]()
Kaio schreef: ↑ma 23 mar 2020, 15:21 Eh en hij is ook nog in de wachtkamer bij een ha geweest? Eh....Houston.....Maar je weet dat toch helemaal niet? Dat hij in de wachtkamer is geweest? Misschien is het wel telefonisch gegaan of keurig volgens de protocollen die daarvoor zijn. Of bij de praktijken die speciaal toegewezen zijn om patiënten met luchtweg klachten veilig te zien.
Ik hoop dat het op je werk mee gaat vallen
Kim_S schreef: ↑ma 23 mar 2020, 17:47 Volgens de huisarts was de test negatief.Is er een keel uitstrijk bij je afgenomen? Of neus? Of beiden?
Heel eerlijk geloof ik het eigenlijk niet, en ben ik bang dat ik misschien te laat getest ben (pas op dag 8-9).
Ik heb serieus nog nooit zo veel gehoest zonder noemenswaardige andere klachten. En nog nooit zo lang ook. Ik snap er helemaal niks van...
Maar goed, officieel negatief dus. Hoera![]()
Siberienne schreef: ↑ma 23 mar 2020, 18:04 Is er een keel uitstrijk bij je afgenomen? Of neus? Of beiden?Alleen een keelswab. En ze gaan niet nog een keer testen want de huisarts was heel blij dat ik negatief was (ik niet, raaaaar
Testen kunnen zeker vals negatief zijn. Dat is ook dilemma waar we in ziekenhuis tegenaan lopen en waar we nu steeds meer over leren. Virus wordt wisselend uitgescheiden lijkt wel. Dus soms moeten we meerdere testen afnemen, wij doen sowieso de combinatie neus/keel, moet goed diep afgenomen worden en als dat negatief is maar het beeld lijkt op Corona doen zo nodig ook een long spoeling. Maar daar zou ik me als ik jou was niet voor aanmelden![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: ↑ma 23 mar 2020, 18:07 Alleen een keelswab. En ze gaan niet nog een keer testen want de huisarts was heel blij dat ik negatief was (ik niet, raaaaarKeel alleen is sowieso onbetrouwbaar. Swab moet er ook diep in totdat je kokhalst, even snel keeltje uitstrijken is ook niet goed.)
Maar nou weet ik dus nog niks. En manlief krijgt geen test want ik ben negatief. Zucht. Wanneer komt er een thuistest?![]()
Siberienne schreef: ↑ma 23 mar 2020, 18:10 Keel alleen is sowieso onbetrouwbaar. Swab moet er ook diep in totdat je kokhalst, even snel keeltje uitstrijken is ook niet goed.En als ik nou bloed ga geven bij Sanquin?
Ik verwacht die niet op korte termijn, die thuis test... over een paar maanden serologie zal er wel zijnbeterschap voor je man!