Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑ma 23 mar 2020, 11:29 Ik ga per definitie liever winkelen zonder man....die vindt veel te veel lekker en probeert als een klein kind de winkelwagen vol te kiepen met dingen die ik niet nodig hebLol ik heb beeld.![]()
Maar nu helemaal, als er al gewinkeld moet worden gaat er maar 1 naar binnen, gewoon om het aantal mensen binnen de winkel te reduceren en om het risico op besmetting te verkleinen.
Lizzy schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?Nee, Eddie valt (helaas) in de risicogroep dus ik loop al te zenuwen dat ik het niet krijg (ik voel me op de en of andere kromme manier zo verantwoordelijk naar Eddie toe dat ik soms niet goed van mezelf word).
constance.blokzijl schreef: ↑ma 23 mar 2020, 13:07 Pfoe hoor net dat 1 van mijn collega’s voor 90% zeker Corona heeft. Nu heb ik hem al anderhalve week niet gezien maar mensen hier wel, en die heb ik wel gezien vandaag natuurlijk....Oef, dan komt het wel dichtbij he? Sterkte in deze onzekere tijd.
Een test doen ze (nog) niet bij hem maar gezien zijn klachten zijn ze er wel bijna zeker van.
En dat is een van de collega’s waar ik veel contact mee heb, wist dus ook dat hij ziek was en er vandaag niet zou zijn...
constance.blokzijl schreef: ↑ma 23 mar 2020, 13:07 Pfoe hoor net dat 1 van mijn collega’s voor 90% zeker Corona heeft. Nu heb ik hem al anderhalve week niet gezien maar mensen hier wel, en die heb ik wel gezien vandaag natuurlijk....Is dat niet wat er nu fout gaat? Dat zo iemand niet getest wordt. Dat er dan ook nul contact onderzoek is, en dat de contacten ook niet weten wat te doen dus ook gewoon doorgaan? Niemand die in quarantaine gaat omdat ie in contact is geweest met die persoon want eigenlijk weet je het niet ?
Een test doen ze (nog) niet bij hem maar gezien zijn klachten zijn ze er wel bijna zeker van.
En dat is een van de collega’s waar ik veel contact mee heb, wist dus ook dat hij ziek was en er vandaag niet zou zijn...
constance.blokzijl schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:31 Ja dat is zeker wat er mis gaat... De RIVM cijfers kloppen zo dan toch ook van geen kant meer én je stuurt op cijfers maar hoe dan? Mijn collega is door de HA naar huis gestuurd met ‘ga er maar van uit dat je het hebt’ het gezin (vrouw en nog 1 inwonende dochter) moeten in thuisisolatie en zoek het verder maar uit..Eh en hij is ook nog in de wachtkamer bij een ha geweest? Eh....Houston.....
Ik geloof dat ze hier op het werk er wel verder mee gaan en voor mezelf; doordat ik naar mijn collega ben geweest in Bern was ik vorige week thuis, we mogen niet meer met ons 2 op onze afdeling en dan was de voorkeur dat ik thuis bleef.
Ik heb hem dus al anderhalve week fysiek niet gezien en hij is vorige week donderdag ziek geworden.... Van app contact wordt je gelukkig niet ziek.
Kaio schreef: Eh en hij is ook nog in de wachtkamer bij een ha geweest? Eh....Houston.....Ja maar geen probleem toch? Keurig 1,5 meter afstand van iedereen, netjes volgens de RIVM richtlijn.....
Ik hoop dat het op je werk mee gaat vallen
Cathelijn schreef:Je kon er natuurlijk op wachten... een sterfgeval in de kennissenkring. Het is nog niet duidelijk waaraan hij is overleden maar zijn begrafenis wordt zeer sober.Oh bah wat heftig...
En een andere kennis is vanuit Uden overgeplaatst naar Leeuwarden
Cathelijn schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:36 Je kon er natuurlijk op wachten... een sterfgeval in de kennissenkring. Het is nog niet duidelijk waaraan hij is overleden maar zijn begrafenis wordt zeer sober.Sterkte Cathelijn.
En een andere kennis is vanuit Uden overgeplaatst naar Leeuwarden![]()