Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
Kaio schreef:
En ik ben zo onderhand stokdoof van die herriebakken! Maar alles voor de hondjes
Ik heb er ook 1 maar kan hem beneden niet gebruiken. Kan de slang niet naar buiten leggen helaas.
Wel jammer
Door Rik01
dinky89 schreef:
Ik vrees dat echt afkoelen er niet in zit. Minimumtemperatuur einde van de nacht is zelfs nog 20 graden :-X
Als ik het hier binnen onder de 25º kan krijgen ben ik al blij. Morgenochtend alles weer potdicht maken en dan kom ik de dag wel door.

Eerste week van de vakantie... en het is gelijk... "Verroer je niet". Vorig jaar was het ook tijdens mijn eerste week zo warm.
Door Paulus5
CindyMayella schreef:Zo warm :-\ ... lig languit op de bank, alles dicht en de ven op standje 2......
Inderdaad. Nu al 41 hier. Straks wordt het plezant ;)
Door baileys
Bij mij thuis is het in 1 kamer nu 32.5 graden.
Gelukkig ook in het bezit van een airco, dus hondefots verblijft in 24 graden.

Vrouwtje mag lekker sleutelen aan wasmachines op zolders. Gemiddelde temperatuur, 32 graden :-\
Door Siberienne
Jullie honden hebben het zeker wel zwaar met dit weer? Ja, heeeeel zwaar
1F126295-037A-4842-8661-C863E29E21D8.jpeg
1F126295-037A-4842-8661-C863E29E21D8.jpeg (2.06 MiB) 5257 keer bekeken
Vanochtend om half zeven gewandeld. Daarna lekker mee naar binnen op de koele tegelvloer. Vanmorgen om 10 uur was jet al 30C. Ik zojuist even naar buiten om nog wat plantenpotten in de schaduw te zetten. Pffffff. Willen jut en jul ook naar buiten om lekker even te zonnen...
Door Kaio
Siberienne schreef:Jullie honden hebben het zeker wel zwaar met dit weer? Ja, heeeeel zwaar 1F126295-037A-4842-8661-C863E29E21D8.jpeg

Vanochtend om half zeven gewandeld. Daarna lekker mee naar binnen op de koele tegelvloer. Vanmorgen om 10 uur was jet al 30C. Ik zojuist even naar buiten om nog wat plantenpotten in de schaduw te zetten. Pffffff. Willen jut en jul ook naar buiten om lekker even te zonnen...
stelletje mafkezen zeg!
Door smulpaap
Deze temperaturen ..... de media besteed er erg veel aandacht aan
Maar dan nog bestaan er mensen :-X :-X >:( >:( >:(
Gisteren een hond van een snikheet balkon gered door langsrijdende politie , dierenambulance erbij . Een Newf en die kunnen al zo goed tegen de warmte :-X >:( >:( :'(
Gisteren zelf even per fiets naar de super rond 15.30 uur . En wat zag ik ? Een mopshond en een E.B die fijn mee mochten wandelen :'( :'( >:( :-X
Jaren geleden heb ik eens een Bouvier mee naar huis genomen , voetzolen volledig verbrand . Mocht fijn mee naast de fiets . Het dier liep op zijn tandvlees zal er ooit een kwartje gaan vallen bij dergelijke mensen ? ::)
Laatst vroeg een buurman mij , waarom til je je hondje ? is dat vanwege de warmte ? ja buurman . Ja , die hete straat .... juist buurman . En die heeft geen hond
Door Paulus5
Die twee van jou willen lekker bruin worden denk ik

Mensen met schoenen aan beseffen soms niet dat het warm is op de grond aangezien de beesten geen schoenen aanhebben

De mijne zijn al slimmer dan gisteren. Juist hoofd buiten, eens ruiken en rap hoofd weer intrekken. Zelf geen moeite doen om door te lopen naar buiten
Halfuur later weer exact hetzelfde, alsof het in een halfuur plots 15 kouder zou zijn
Door Kaio
ja maar de mijne kan dat wel!

Denk trouwens dat het een chow is en geen newf op die foto. Maar maakt niet uit, blijkbaar zijn er meerdere rotte bloemkolen die denken dat de hond lekker ligt op 2m2 balkon vol in de zon met een bakkie water. Waarschijnlijk wordt het binnen warm dus leggen ze hem maar buiten?
Door Siberienne
smulpaap schreef:Deze temperaturen ..... de media besteed er erg veel aandacht aan
Maar dan nog bestaan er mensen :-X :-X >:( >:( >:(
Gisteren een hond van een snikheet balkon gered door langsrijdende politie , dierenambulance erbij . Een Newf en die kunnen al zo goed tegen de warmte :-X >:( >:( :'(
Gisteren zelf even per fiets naar de super rond 15.30 uur . En wat zag ik ? Een mopshond en een E.B die fijn mee mochten wandelen :'( :'( >:( :-X
Jaren geleden heb ik eens een Bouvier mee naar huis genomen , voetzolen volledig verbrand . Mocht fijn mee naast de fiets . Het dier liep op zijn tandvlees zal er ooit een kwartje gaan vallen bij dergelijke mensen ? ::)
Laatst vroeg een buurman mij , waarom til je je hondje ? is dat vanwege de warmte ? ja buurman . Ja , die hete straat .... juist buurman . En die heeft geen hond

Las net dat er ook een hond op een balkon is overleden :'( Ik plaats even geen link want staat akelige foto bij. Lijkt een bull-achtige
Door Lizzy
Mijn God, sommige mensen zijn echt te dom om voor de duvel te dansen :-X :-X :-X

Arme hond. Levend gekookt :'( :'( :'( :'( :'(

Ik liep gisteren met blote voeten even over onze brug. Echt, mijn voeten deden ongelofelijke pijn. Het was ZO heet, niet normaal. Dat hout van de brug was nog veel heter dan de straatklinkers. Toen dacht ik "nu toch eens dat asfalt voelen". Ik denk serieus voor iedereen een leerzame exercitie :-X :-X :-X
Door tt-tjes
Het is echt vreselijk buiten nu. Ik weet echt niet hoe ik de jongens straks moet laten plassen :-\ Ben bang dat ze er in blijven ook al lopen ze in de schaduw.
Door Lizzy
tt-tjes schreef:Het is echt vreselijk buiten nu. Ik weet echt niet hoe ik de jongens straks moet laten plassen :-\ Ben bang dat ze er in blijven ook al lopen ze in de schaduw.
Kunnen ze niet in de tuin?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door