Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paulus5
tt-tjes schreef:Gelukkig weegt de zwaarste maar 12 kg. Dus dat is te doen.

Ik heb de koelmatten van AFP. Ben er echt superblij mee. Heb ze al jaren.
Aahja dat is misschien mooi meegenomen. Dan kan je eventueel ze elk om beurt gewoon dragen naar grasveld. En lange wandelingen laat je nu beter toch achterwege. Dus gewoon even afzetten aan het gras elk om de beurt? Of tenzij een buggy hebt? ;)
Hier is het stukje steen naar het gras maar 1/2 meter dus ze rennen er rap overheen

Ga ik zeker eens opzoeken! Dankje
Door zurca
Toen Pippa bij ons kwam wou ik haar eigenlijk leren dat onze tuin niet is om te plassen en te poepen. Doordat ze niet gevaccineerd was (pas na titeren laten doen) moest ze in het begin wel in de tuin. En ik moet zeggen dat we daar nu ook wel voordeel van hebben.... Hier in de wijk ook nergens schaduw, dus is het op de dag ff snel de tuin in...doen wat je moet doen en weer naar binnen. In de ochtend vroeg gaan we wandelen en vanavond als de zon weg is gaan we weer wandelen.
Wel zijn we deze ochtend even naar het water in onze buurt met haar gegaan, eerste keer voor haar. Ze vond het ge-wel-dig. :biggrin2: Ondanks dat het al warm was heeft zij toch ff verkoeling gehad. Thuis nog even afspoelen in bad en toen tukkie doen :)
Door Rik01
Buiten 37,3º (net boven Tilburg).
Binnen 28º.

Katten hebben huisarrest en hebben het opgegeven om te vragen om even naar buiten te mogen :)

Afbeelding

Afbeelding
Door tt-tjes
Paulus5 schreef:
Ga ik zeker eens opzoeken! Dankje
Ze hebben ze ook bij petsplace hier. 90x60 kost 35,00. 110x70 kost 50,00.

Niet echt goedkoop maar ze zijn wel goed.
Door Lizzy
Je moet ze alleen niet dubbel vouwen en weg leggen.... Die van mij waren allemaal ongelofelijk goor beschimmeld terwijl ik ze echt ontzettend goed schoon had gemaakt EN droog had gemaakt. Ze lagen op zolder, ook een super droge plek. Echt zo goor dat we ze in een vuilniszak hebben gedaan op zolder, door de voordeur naar buiten zijn gerend en ze in de container hebben laten zakken. Dat was ook het moment dat ik riep "EN NU KOMT ER EEN AIRCO". Ik was zo pissig, vier van die dure dingen de container in >:(
Door Paulus5
tt-tjes schreef:
Ze hebben ze ook bij petsplace hier. 90x60 kost 35,00. 110x70 kost 50,00.

Niet echt goedkoop maar ze zijn wel goed.
Beter 1 keer goed denk ik dan dan twee keer slechtere kopen
Ik ga er bestellen maar meteen grootste maat. Want anders zullen ze te klein zijn en dan zit ik er ook weer mee. Hopelijk zijn ze hier snel. Normaal kunnen ze er morgen voormiddag al zijn. Kunnen ze ze gelijk morgenmiddag uittesten :D
Lizzy schreef:Je moet ze alleen niet dubbel vouwen en weg leggen.... Die van mij waren allemaal ongelofelijk goor beschimmeld terwijl ik ze echt ontzettend goed schoon had gemaakt EN droog had gemaakt. Ze lagen op zolder, ook een super droge plek. Echt zo goor dat we ze in een vuilniszak hebben gedaan op zolder, door de voordeur naar buiten zijn gerend en ze in de container hebben laten zakken. Dat was ook het moment dat ik riep "EN NU KOMT ER EEN AIRCO". Ik was zo pissig, vier van die dure dingen de container in >:(
Ik zou dat ook nog kunnen meemaken zoiets. Als je dat afgedroogd hebt zou je denken dat ze weggeborgen mogen worden dubbelgeplooid
Na een paar zulke momenten heb je dan wel je airco terugbetaald. Dat moet wel kl*te geweest zijn.

En als je voor heel je buurt schreeuwt dat er een airco komt, weten nog meer mensen het dan je denkt ;)
Door sam28
DSC_0932.JPG
DSC_0932.JPG (3.5 MiB) 5194 keer bekeken
Ziva heeft het opgegeven. Het is te heet vind ze. Ook Lea ligt op apegapen (nadat ze druk was om op m'n schoot te komen maar dat niet van mij mocht) en siepie wilde net ook nog graag op schoot. Daggutnie.
Door Kaio
KO1
20190724_124841.jpg
20190724_124841.jpg (2.72 MiB) 5172 keer bekeken
KO2 (met zijn beste vriend op dit moment)
20190724_124737.jpg
20190724_124737.jpg (2.45 MiB) 5172 keer bekeken
En dit is hoogbejaarde opa, die het toch even na het eten wat zwaar had, dus die heeft nu een handdoek met koelpatronen erin tegen zijn geschoren buik liggen, ging meteen weer beter
20190724_181511.jpg
20190724_181511.jpg (2.6 MiB) 5172 keer bekeken
En ik ben zo onderhand stokdoof van die herriebakken! Maar alles voor de hondjes
Door dinky89
Hier binnen 26,5 dus valt me mee.
Buiten 36/37 graden. Vond het geen straf om te werken met airco ::)
Door Siberienne
Buiten 39 om 19 uur toen ik thuis kwam en binnen 24 dus heerlijk koel. De mannen hebben de dag buiten goed doorstaan.

Ik had zo’n folie over de voorruit vd auto gelegd, dat je in de winter gebruikt tegen aanvriezen en dat scheelde aanzienlijk; stoel en stuur minder heet en auto best snel op fatsoenlijke temperatuur
Door Too
:doh:
Ongeduldig..... nu is t 28.5° binnen ipv een beschaafde 23
Door Rik01
Ook ongeduldig aan het wachten tot het buiten <25º is zodat ik de buitendeuren tegen elkaar open kan zetten en het voor morgen weer wat dragelijk is binnen.
Door Cathelijn
Buiten was het ruim 39 graden geworden, binnen 27 inmiddels. Maar, het is hier op de zandgronden superdroog en ik kon het nog hebben tot mijn verbazing. Na het werk om half 6 ben ik Ilan gaan halen bij mijn ouders. Ik kan het hele stuk langs het water dus Ilan meteen nat gemaakt aan het begin en onderweg (20 min max) nog een paar keer. Geloof het of niet, maar hij heeft niet eens hoeven hijgen :o .
En wilde nog spelen thuis. Dat toch maar niet gedaan dus hij kwam met zijn nog klamme lijf lekker opgerold tegen me aanliggen ::) .
Volgens mij gaat het nog goed :biggrin2:
Nog ff volhouden.
Door dinky89
Rik01 schreef:Ook ongeduldig aan het wachten tot het buiten <25º is zodat ik de buitendeuren tegen elkaar open kan zetten en het voor morgen weer wat dragelijk is binnen.
Ik vrees dat echt afkoelen er niet in zit. Minimumtemperatuur einde van de nacht is zelfs nog 20 graden :-X
Door Charlie Angel
Hier is Charlie gek genoeg de enige die nergens last van heeft. Hij gaat ook nog steeds niet op zijn koelmatje liggen en de koelhalsband wilde hij ook niet om. Af en toe stapt hij het zwembadje in en gaat dan weer rustig ergens liggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door