Kaio schreef:Ik heb er ook 1 maar kan hem beneden niet gebruiken. Kan de slang niet naar buiten leggen helaas.
En ik ben zo onderhand stokdoof van die herriebakken! Maar alles voor de hondjes
Wel jammer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:Ik heb er ook 1 maar kan hem beneden niet gebruiken. Kan de slang niet naar buiten leggen helaas.
En ik ben zo onderhand stokdoof van die herriebakken! Maar alles voor de hondjes
dinky89 schreef:Als ik het hier binnen onder de 25º kan krijgen ben ik al blij. Morgenochtend alles weer potdicht maken en dan kom ik de dag wel door.
Ik vrees dat echt afkoelen er niet in zit. Minimumtemperatuur einde van de nacht is zelfs nog 20 graden
CindyMayella schreef:Zo warmInderdaad. Nu al 41 hier. Straks wordt het plezant... lig languit op de bank, alles dicht en de ven op standje 2......
Siberienne schreef:Jullie honden hebben het zeker wel zwaar met dit weer? Ja, heeeeel zwaar 1F126295-037A-4842-8661-C863E29E21D8.jpegstelletje mafkezen zeg!
Vanochtend om half zeven gewandeld. Daarna lekker mee naar binnen op de koele tegelvloer. Vanmorgen om 10 uur was jet al 30C. Ik zojuist even naar buiten om nog wat plantenpotten in de schaduw te zetten. Pffffff. Willen jut en jul ook naar buiten om lekker even te zonnen...
smulpaap schreef:Deze temperaturen ..... de media besteed er erg veel aandacht aan
Maar dan nog bestaan er mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren een hond van een snikheet balkon gered door langsrijdende politie , dierenambulance erbij . Een Newf en die kunnen al zo goed tegen de warmte![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren zelf even per fiets naar de super rond 15.30 uur . En wat zag ik ? Een mopshond en een E.B die fijn mee mochten wandelen![]()
![]()
![]()
![]()
Jaren geleden heb ik eens een Bouvier mee naar huis genomen , voetzolen volledig verbrand . Mocht fijn mee naast de fiets . Het dier liep op zijn tandvlees zal er ooit een kwartje gaan vallen bij dergelijke mensen ?![]()
Laatst vroeg een buurman mij , waarom til je je hondje ? is dat vanwege de warmte ? ja buurman . Ja , die hete straat .... juist buurman . En die heeft geen hond
tt-tjes schreef:Het is echt vreselijk buiten nu. Ik weet echt niet hoe ik de jongens straks moet laten plassenKunnen ze niet in de tuin?Ben bang dat ze er in blijven ook al lopen ze in de schaduw.