Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
eelke schreef:Zijn jullie al voorbereid? Piet zegt dat het wel mee gaat vallen, dus ik zou maar een voorraadje aan gaan leggen! ;)
In dat geval ga ik ook nog even hamsteren :biggrin2:

Wat een zaikweer vandaag zeg. Zelfs de wuppies hebben zoiets van...ga zelf buiten spelen.
Door - pien -
Hier is het stralend blauw met een zonnetje, maar als ik jullie hoor moet ik een voorraadje gaan aanleggen of wordt het alleen in het oosten bar en boos?
Door dinky89
Vanmorgen inderdaad zaikweer maar nu wordt de bewolking afgewisseld met zon dus denk dat ik me zo even naar de winkel laat blazen :cool:
Door Kaio
Het regent hier. Vanmorgen tijdens de grote wandelingen begon het te miezeren, dus toen had ik nog redelijk geluk :P

Wat heeft Piet gezegd dat? 3 druppels sneeuw maar? Tss ik ga het zien. Wel onhandig want ik wilde nog even mijn auto testen, (wanneer er nog backup beschikbaar is dan) ::) Glad is daar nou even niet het meest handige voor.
Door eelke
Ja Piet zegt dat het wel mee gaat vallen met het winterweer. Dus tja...

Hier is het lente. 9 graden en afwisselend een zonnetje en een wolkje. Ik vind het wel prima zo.
Door Lil
Vanochtend om half tien begon het te regenen. Net heb ik 15 minuten zon gezien en ik giet het alweer. Nu hadden ze slechts 1 bui (van 7 uur lang) gemeld, dus vooruit ik heb mazzel met die 20 minuten droog en zelfs een beetje zon. :biggrin2:

L1 zegt anders dat er een dik pak sneeuw komt (doe ook maar niet zondag 80 en maandag 200 km rijden).
Door Hope
L1 zegt dat er een dik pak sneeuw komt en daarom heb ik maar even een zak strooizout gekocht. Zonder komen te zitten met die paarden is echt niet handig. Of het gaat komen of niet zullen we pas zien als het zover is, maar zout gaat niet over de datum dus ik sla liever op tijd iets in.

Hier vandaag eerste klas prutweer. Ik ga wel wat puzzelen met Nelson, wandelen is geen doen zo. Motregen wisselt zich af met flinke buien, het is koud en er staat een harde wind. Bah.
Door Lil
Hope schreef:L1 zegt dat er een dik pak sneeuw komt en daarom heb ik maar even een zak strooizout gekocht. Zonder komen te zitten met die paarden is echt niet handig. Of het gaat komen of niet zullen we pas zien als het zover is, maar zout gaat niet over de datum dus ik sla liever op tijd iets in.

Hier vandaag eerste klas prutweer. Ik ga wel wat puzzelen met Nelson, wandelen is geen doen zo. Motregen wisselt zich af met flinke buien, het is koud en er staat een harde wind. Bah.
Hier 10 cm is bij jullie waarschijnlijk ook nog aardig wat. Strooizout heb ik in overvloed op voorraad altijd (en ik heb nog niet eens paarden).
Door Hope
Lil schreef:Hier 10 cm is bij jullie waarschijnlijk ook nog aardig wat. Strooizout heb ik in overvloed op voorraad altijd (en ik heb nog niet eens paarden).

Ik wil geen sneeuw
>:(
Door Lil
Hope schreef:Ik wil geen sneeuw
>:(
Als ik mag kiezen liever 1 week deze regen dan 2 dagen sneeuw.
Door Siberienne
Verkeerd getimed en voor de tweede keer vandaag doorweekt geraakt >:( wat een smerige koude hoosbuien

Wij willen trouwens wel een flink pak sneeuw - sorry :D maar wij willen ski-joren! ;) ;)

Liever sneeuw dan ijzel en/of regen, mist het genoeg is om echt wat te kunnen dan dus....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door