Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
eelke schreef:Ohhhh sneeuw!

Ik geloof niet dat we dat hier hoeven te verwachten. Ik sta er ook wel een beetje dubbel in, want ik vind sneeuw super leuk! Maar Gijs vond het nog leuker, dus dat is dan wel weer een dingetje van jammer dat hij er niet bij is... al had hij er toch niet meer zo dol in kunnen doen als hij anders zou doen natuurlijk... :-\

2 jaar geleden keek hij gewoon scheel van de blijheid :)
Afbeelding
:smitten: :-*
Door Hope
Het is een ijsbaan hier. Ik kan amper bij de paarden komen, die binnen moeten blijven want die krijg ik zo niet op de wei. De boodschappen laten we ook maar zitten vandaag, het is hier schijnbaar zelfs te glad om te strooien :-X

Mooi shit, normaal ben ik al geen fan van gladheid maar nu ik zwanger ben is het nog erger, ik heb geen zin om te vallen.
Door Kim_S
Sneeeeeeuw!!! :D
Atz vindt het geweldig. De kindjes lopen ook te stuiteren buiten. En ik zit lekker met een dekentje op de bank. Life is good :cool:
Door smulpaap
Het stelde hier niets voor , natte drab . En het is al een stuk minder koud dan gisteren
Door koekje
Weervrouw Eelke, wanneer gaat het weer (hard) dooien? Dit is geen doen zo. Even te voet met kinderwagen (gebruik ik hem ook eens) bezoekje aan de AH gebracht. 2x zo lang als normaal over gedaan. Dit is niet lekker voor mn buik en bekken. Het zou eigenlijk de bedoeling zijn dat maandag de vakantie weer voorbij is het gewone leven weer begint.
Door Mandarijn
Hier in Limburg is het nog een puinhoop. Heb zelfs vanmiddag alarm vanuit de meldkamer gekregen voor extreme gladheid.
Dat doen ze om ons te waarschuwen als we naar de brandweerkazerne moeten voor een oproep.
Vorig jaar is dit geen enkele keer gebeurt tijdens de koude periode.
Door Lil
Mandarijn schreef:Hier in Limburg is het nog een puinhoop. Heb zelfs vanmiddag alarm vanuit de meldkamer gekregen voor extreme gladheid.
Dat doen ze om ons te waarschuwen als we naar de brandweerkazerne moeten voor een oproep.
De beloofde dooi is er idd niet >:(
Vanmiddag was hier gewone regen, maar ja bij -2 vriest dat goed vast...
Door Kaio
ML is bij het uitstappen van de auto op zijn plaat gegaan :D

Nou scheelde het de meters erna ook erg weinig of ik of hij ( weer) op de plaat gingen ::)
Wordt morgen ook nog best interessant denk ik ::)
Door Hope
Lil schreef:De beloofde dooi is er idd niet >:(
Vanmiddag was hier gewone regen, maar ja bij -2 vriest dat goed vast...
Hier is het één grote ijsbaan. Niemand gaat de straat op, het is niet te doen. Nelson kon zelfs amper bij zijn plek komen in de tuin, die moet over zes meter stoep.
Door Lil
Hope schreef:Hier is het één grote ijsbaan. Niemand gaat de straat op, het is niet te doen. Nelson kon zelfs amper bij zijn plek komen in de tuin, die moet over zes meter stoep.
Dat Jones net onderuit ging in de tuin snapte ik nog, maar kleine Kimba daar stond ik echt van te kijken!!!

Er komen hier 4 auto's per uur door de straat. Er wordt niet gestrooid en ik woon in een smerige flauwe bocht... sta iedere keer achter het raam te kijken, maar alles blijft tussen de twee stoepranden gelukkig.
Door dinky89
Mandarijn schreef:Hier in Limburg is het nog een puinhoop. Heb zelfs vanmiddag alarm vanuit de meldkamer gekregen voor extreme gladheid.

Sterkte daar!
Weet hoe het is nadat wij vorig jaar op de straten konden schaatsen maar de rest van Nederland het niet snapte ;)
In Groningen is sinds 12 uur vanmiddag al dooi dus de miezerige uit de lucht vriest gelukkig niet vast en de weilanden werden in de loop van de dag alweer groen
Door Siberienne
Ik geloof dat ik het helemaal niet erg vind dat wij met die twee gekken van ons net nu een weekeinde weg zijn.

We zitten in de Eiffel, vanmiddag snufje ijzel maar we hoefden de weg niet op. We wandelen vanuit ons huisje zo het bos en de weilanden in, dus tnt goed te doen alhier..
Door eelke
Zijn jullie al voorbereid? Piet zegt dat het wel mee gaat vallen, dus ik zou maar een voorraadje aan gaan leggen! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door