Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Zijn jullie al voorbereid? Piet zegt dat het wel mee gaat vallen, dus ik zou maar een voorraadje aan gaan leggen!In dat geval ga ik ook nog even hamsteren
Hope schreef:L1 zegt dat er een dik pak sneeuw komt en daarom heb ik maar even een zak strooizout gekocht. Zonder komen te zitten met die paarden is echt niet handig. Of het gaat komen of niet zullen we pas zien als het zover is, maar zout gaat niet over de datum dus ik sla liever op tijd iets in.Hier 10 cm is bij jullie waarschijnlijk ook nog aardig wat. Strooizout heb ik in overvloed op voorraad altijd (en ik heb nog niet eens paarden).
Hier vandaag eerste klas prutweer. Ik ga wel wat puzzelen met Nelson, wandelen is geen doen zo. Motregen wisselt zich af met flinke buien, het is koud en er staat een harde wind. Bah.
Lil schreef:Hier 10 cm is bij jullie waarschijnlijk ook nog aardig wat. Strooizout heb ik in overvloed op voorraad altijd (en ik heb nog niet eens paarden).
Hope schreef:Ik wil geen sneeuwAls ik mag kiezen liever 1 week deze regen dan 2 dagen sneeuw.