Hope schreef:
Juist zo'n extreem gevoelig hondje liet ik niet enten. Deze enting is echt zwaar!
I know

Nu wel...

Daarom nu ook wel overtuigd. Mijn Spoiler krijgt het niet meer. Maar ja... Blijft de herinnering aan vroeger, toen een van onze vele honden, een Komondor, Weil heeft gehad. Heeft het niet overleefd... En al was ik toen nog een kleine meid, de herinnering aan de strijd van die hond blijft me altijd bij... + de wetenschap dat áls een hond het krijgt, de overlevingskans fifty-fifty is

Als het slechts een kwestie was van 'als ie ziek wordt gooi ik er wel een medicijn tegenaan', denk ik dat de beslissing een stuk makkelijker zou zijn.
Lizzy schreef:Echt he, het is niet zo dat ik deze beslissing neem en fluitend denk dat ik "out of the woods" ben ofzo. Ik realiseer me echt wel dat ik risico's neem....
. En ik houd niet van risico's te meer ik ontzettend veel van mijn honden houd en met hen helemaal niet graag risico's loop.
Denk dat niemand deze beslissing lichtzinnig neemt. Ervaar het hier als forum, waar zo intens van de dieren gehouden wordt, dat er zoveel werk wordt gemaakt van een zo gezond mogelijke levenswijze/voeding.