Moderator: Lizzy
Lupa schreef: ik spuit geen ongezonde dingen in mijn honden om te voorkomen dat net die ene teek van de 100den op mijn hond springt.Zeker niet als er eventueel een beter alternatief is.
Lupa schreef: maar het blijft giftig, als je gifig paddenstoelen eet is dat ook niet echt gezond, maar omadat het natuurlijk is neem niet weg dat ze niet goed zijn voor me.Juist, ok dat wilde ik horen, de natuurlijk alternative hoeft niet dus gezonder te zijn dan de chemische....
k9 schreef: Dan kies ik de eficientere manier....hehehe....een mening maar hoor.....Gelukkig heeft ieder recht op zijn eigen mening.![]()
k9 schreef: Ja, denk er over na, dat is goed.....want hier wordt een beetje in zwaart en wit gepraat....lijkt me....Nou niet echt, op deze site zitten met name hele kritische huisdieren eigenaren, eigenaren die erachter zijn dat dierenartsen niet de heilige waarheid in pacht hebben en dat je beter kunt zorgen om zelf ook heel goed geinformeerd te zijn. Ik durf zelfs te beweren dat op sommige gebieden er hier mensen zijn die van bepaalde dingen meer verstand hebben dan de eerste de beste DA.en ik bedoel hiermee dat alles wat de da zegt is het zwaart en alles wat hier wordt gezegt is het wit, goed en geweldig...... Daar ben ik niet zo overtuigd
....
k9 schreef: Ja ok, maar dat doet toch niemand, als jij diarree krijgt ga je toch niet gelijk een ab-kuur halen..... zelfs de DA doet dat niet.... niet voor 1 dagje, toch? Misschien moeilijk te geloven maar komt het door de DA dat ik hier ben. Toen mijn hond steeds diarree kreeg zei de DA dat aan de brokken lag....en dat ik kon wat anders proberen.....dat gedaan dus.... Ik kende al kvv (dat voerde ik regelmatig ook dus....) later kwam BARF..... Maar ja, hier heb ook gelezen dat wat de DA zegt nooit klopt.....en daar twijfel ik een beetjeDat heb je nooit hier kunnen lezen , dat wat de DA zegt dat dat nooit klopt.![]()
sylvia schreef: Dat heb je nooit hier kunnen lezen , dat wat de DA zegt dat dat nooit klopt.wel, goed lezen dan.... ;)misschien niet zo bedoeld maar wel zo gezedg.... ??? En daar ben ik helaas het niet mee eens.....
k9 schreef: Ja, denk er over na, dat is goed.....want hier wordt een beetje in zwaart en wit gepraat....lijkt me....Zo zo. Dit vind ik anders ook nogal kort door de bocht en behooooorlijk zwart/wit. En dat gegeneraliseer van "hier wordt": Alsof Barfplaats 1 mening vertegenwoordigd of verkondigd... Ik vind dit een behoorlijke rare uitspraak, neem me niet kwalijk dat ik het zeg.en ik bedoel hiermee dat alles wat de da zegt is het zwaart en alles wat hier wordt gezegt is het wit, goed en geweldig...... Daar ben ik niet zo overtuigd
....
AstridStraver schreef: Knoflook tegen teken/vlooien?1 of 2 tableten biergist per dag blijkt goed te zijn tegen teken, ze bijten en ze laten weer los omdat het bloed biter proeft? Geen idee,iemand iets er van gehoord? een kennis zei zoiets tegen mij.... ???