:'(kan er nog eentje bij?
op een ander forum is er een soort van discussie/ vraag over de L4 en ook daar blijkt een hond hieraan overleden te zijn, ik sleep de verhalen van her daar heen en nu dus weer 1 terug;
beste, ook mijn hond is op 2,5 leeftijd gestorven aan het L4 inenting, natuurlijk niet te bewijzen maar toch. inenting gegeven en na 4 weken nog 1 en dan ging het mis, gedragsverandering, echtgenoot gebeten, hond van buren gebeten (nooit eerder gedaan), continue grollen als je in zijn richting keek, schudden met de kop, overmatig kwijlen, ademnood, extreem haarverlies, opgeblazen buik, geen levenslust, gal overgeven, heel veel drinken en water overgeven tot zover dat we hem hebben moeten laten inslapen, en dat terwijl hij mijn superheld was verschrikkelijk. door 2 artsen laten nazien maar hij werd te gevaarlijk en hebben hem moeten laten inslapen terwijl hij een gehoorzame hond was die zoveel voor me deed. als je de klinische studies leest vind je dat 3,2% kans op overlijden, maar ze kunnen het niet aantonen?? jammer genoeg was de onze één van die 3,2 %
ik weet niet hoe het zit met de % dat heeft mevrouw erbij gezet