kiara schreef: Ja je heb wel gelijk hoor maar ik moet al zoveel weg strepen hoor geloof mijWeet je, ik gun je alles en als het lukt is het super mooi voor je. Maar je loopt nu wel tegen héél veel belemmeringen voor zo'n grote verhuizing aan. Je gezondheid, geen vervoer, veranda die mee moet en geen financiële middelen om te betalen voor dat wat je zelf niet kan doen.
En sorry doe mijn best met punten en coma's maar ik zit onder de morfine en tabletten vrij zware en dan gaat mij dat moeilijk af
Ik zou zeggen: ga een jaar flink sparen. Dan kun je iemand betalen om die veranda af te laten breken en bij je nieuwe huis weer op te bouwen, dan kun je iemand inhuren voor het sjouwwerk en vervoer en hopelijk ziet jou gezondheid er dan beter uit.
Ik weet dat wachten niet leuk is en ik kan me ook wel iets voorstellen bij je gevoel om te willen verhuizen en opnieuw te beginnen. Maar het moet wel enigszins realistisch zijn en dat proef ik er om eerlijk te zijn niet uit. Vraag jezelf ook af in hoeverre die nieuwe start een goede kans heeft als je voor de verhuizing de berg problemen/uitdagingen eigenlijk al niet kan overzien. Als ik iets sneu voor je zou vinden is als je zo in drente zit en het er alleen maar minder rooskleurig voor je uit is gaan zien.