Een busje is ook welkom en ook zeer welkom handige sterke mannen/ vrouwen

Ik ben alleen dus alle hulp is dan welkom
Ik denk probeer het niet geschoten is altijd mis
Het is voor Hoofddorp naar Drenthe

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Ik zou voor een dag zo'n klein vrachtwagentje met mechanische laadbak huren. Dan ben je in 1 rit klaar, veilig en droog over.Ik denk dat dat heel duur is
Radja schreef: Ik denk dat ik te ver weg voor jou woon,Deventer! Anders zou je die van ons mogen lenen,middel grote aanhanger!Ja anderhalf uur rijden jammer maar toch bedankt
kiara schreef: Ik denk dat dat heel duur isIk denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe.
kiara schreef: Ja anderhalf uur rijden jammer maar toch bedanktGraag gedaan
Ruisje schreef: Ik denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe.En als je even zoekt naar de goede verhuurder kan je hem ook ergens in de buurt van drenthe weer droppen zodat je niet speciaal voor de aanhanger nog een keer terug moet rijden...scheelt weer benzine![]()
Ruisje schreef: Ik denk ergens rond de € 100. Maar als alles dan in één keer vervoerd kan worden scheelt dat natuurlijk ten opzichte van twee of misschien wel drie keer op-en-neer rijden naar Drenthe.Dat valt dan mee inderdaad ik dacht dat kost wel 300€![]()
kiara schreef: Ik denk dat dat heel duur isIn een gewone aanhanger krijg je helemaal niet zoveel spullen en zul je heel vaak op en neer moeten rijden. Hoofddorp-Drente is nogal een afstand, dan kun je beter iets groots hebben en in 1 keer over gaan.