Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond inSpannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehad![]()
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond inSpannuuuuuuund!!!![]()
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond inKom je eindelijk naar het wonderschone Ede![]()
Riek schreef: Kom je eindelijk naar het wonderschone EdeIs het daar mooi dan?![]()
Riek schreef: Kom je eindelijk naar het wonderschone EdeNeuh, daar mag ik op zondag mijn auto niet wassen![]()
Sammy1980 schreef: Spannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehadEcht ruk zeg![]()
Kim_S schreef: Is het daar mooi dan?Daar woont Riek, dus is het daar altijd zonnig![]()
cj schreef: Sas, zo lang je werksituatie alle kanten op kan gaan, niet kopen. Je hebt een goede baan en kan de huur (volgens mij) prima betalen. En wat ik van je huis op foto's heb gezien, woon je mooi.True, ik heb een heerlijk huis en de flexibiliteit die het nu geeft, is van onschatbare waarde. En toch... Funda blijft trekken. Ik moet en zal er bijna dagelijks even op kijken.
Saskia
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond inZo spannend allemaal zeg, ik hoop dat jullie veel geluk gaan hebben en er snel een goede koper zal zijn.![]()
Angelique schreef: Echt ruk zegZeker ruk, binnenkort wordt alles opnieuw geverfd en dan gaat mijn broertje (zit in de huizen) samen met mij eens goed kijken. Maar wordt nog even spannend qua werk, misschien volgend jaar geen baan meer en dan gaat het sowieso uit de verkoopZijn ideetjes zoals eens kritisch naar de presentatie kijken al aan de orde geweest?
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond inWe duimen voor een snelle verkoop!![]()