Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
Sas, zo lang je werksituatie alle kanten op kan gaan, niet kopen. Je hebt een goede baan en kan de huur (volgens mij) prima betalen. En wat ik van je huis op foto's heb gezien, woon je mooi.
Saskia
Door nova
Ook ik wordt niet vrolijk van wat ik allemaal lees..  :-\

Toch hoop ik dat jullie er allemaal uitkomen zonder al te veel restschuld.

Lique, succes  met de verkoop  :)
Door Sammy1980
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in Afbeelding
Spannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehad  :-[
Door Kim_S
Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in Afbeelding
Spannuuuuuuund!!!  :D
Door Riek
Kom je eindelijk naar het wonderschone Ede  :biggrin2:
Door Angelique
Sammy1980 schreef: Spannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehad :-[
Echt ruk zeg  :( Zijn ideetjes zoals eens kritisch naar de presentatie kijken al aan de orde geweest?
Door -Saskia-
cj schreef: Sas, zo lang je werksituatie alle kanten op kan gaan, niet kopen. Je hebt een goede baan en kan de huur (volgens mij) prima betalen. En wat ik van je huis op foto's heb gezien, woon je mooi.
Saskia
True, ik heb een heerlijk huis en de flexibiliteit die het nu geeft, is van onschatbare waarde. En toch... Funda blijft trekken. Ik moet en zal er bijna dagelijks even op kijken.  ::)
Door Charlie Angel
Zo spannend allemaal zeg, ik hoop dat jullie veel geluk gaan hebben en er snel een goede koper zal zijn. :-*
Door Sammy1980
Angelique schreef: Echt ruk zeg  :( Zijn ideetjes zoals eens kritisch naar de presentatie kijken al aan de orde geweest?
Zeker ruk, binnenkort wordt alles opnieuw geverfd en dan gaat mijn broertje (zit in de huizen) samen met mij eens goed kijken. Maar wordt nog even spannend qua werk, misschien volgend jaar geen baan meer en dan gaat het sowieso uit de verkoop  :-X
Door -Annemarie-
We duimen voor een snelle verkoop!  :duimen:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door