Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in 

-
cj
Sas, zo lang je werksituatie alle kanten op kan gaan, niet kopen. Je hebt een goede baan en kan de huur (volgens mij) prima betalen. En wat ik van je huis op foto's heb gezien, woon je mooi.
Saskia
Saskia
Ook ik wordt niet vrolijk van wat ik allemaal lees.. 
Toch hoop ik dat jullie er allemaal uitkomen zonder al te veel restschuld.
Lique, succes met de verkoop
Toch hoop ik dat jullie er allemaal uitkomen zonder al te veel restschuld.
Lique, succes met de verkoop
Spannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehadAngelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in![]()
Spannuuuuuuund!!!Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in![]()
Mijn dochter wil graag een huurhuis gaan bewonen met iets meer kamers.
Maar helaas haar appartementje staat al een jaar te koop...
http://www.funda.nl/koop/zoetermeer/app ... evenbos-22
Voor barfers erg leuk steenworp afstand van Lizzy

Het valt niet mee om nu nog iets te verkopen. je hebt zoveel keus.
Iedereen heel veel succes met de verkoop...
Maar helaas haar appartementje staat al een jaar te koop...
http://www.funda.nl/koop/zoetermeer/app ... evenbos-22
Voor barfers erg leuk steenworp afstand van Lizzy
Het valt niet mee om nu nog iets te verkopen. je hebt zoveel keus.
Iedereen heel veel succes met de verkoop...
Kom je eindelijk naar het wonderschone EdeAngelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in![]()
Is het daar mooi dan?Riek schreef: Kom je eindelijk naar het wonderschone Ede![]()
- Angelique
- 5-sterren

Neuh, daar mag ik op zondag mijn auto niet wassenRiek schreef: Kom je eindelijk naar het wonderschone Ede![]()
- Angelique
- 5-sterren

Echt ruk zegSammy1980 schreef: Spannend!! Hopelijk ben je het snel kwijt, hier nog steeds geen kijker gehad![]()
- Angelique
- 5-sterren

Daar woont Riek, dus is het daar altijd zonnigKim_S schreef: Is het daar mooi dan?![]()
True, ik heb een heerlijk huis en de flexibiliteit die het nu geeft, is van onschatbare waarde. En toch... Funda blijft trekken. Ik moet en zal er bijna dagelijks even op kijken.cj schreef: Sas, zo lang je werksituatie alle kanten op kan gaan, niet kopen. Je hebt een goede baan en kan de huur (volgens mij) prima betalen. En wat ik van je huis op foto's heb gezien, woon je mooi.
Saskia
- Charlie Angel
- Moderator
Zo spannend allemaal zeg, ik hoop dat jullie veel geluk gaan hebben en er snel een goede koper zal zijn.Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in![]()
Zeker ruk, binnenkort wordt alles opnieuw geverfd en dan gaat mijn broertje (zit in de huizen) samen met mij eens goed kijken. Maar wordt nog even spannend qua werk, misschien volgend jaar geen baan meer en dan gaat het sowieso uit de verkoopAngelique schreef: Echt ruk zegZijn ideetjes zoals eens kritisch naar de presentatie kijken al aan de orde geweest?
- -Annemarie-
- 5-sterren

We duimen voor een snelle verkoop!Angelique schreef: Zo, makelaarsbord staat klaar, ff wachten tot villa kakelbont op Funda zichtbaar wordt en dan stampen we het bordje de grond in![]()