Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zhiva schreef: wederlief liep al vanaf 1 november de schappen van de super na te speuren of er al oliebollenmix was  :biggrin2:

Eerste oliebol dit jaar gegeten op 7 november, we hebben wel besloten dat er een aantal pakken mix nu voor de zomer in de kast blijven staan, dus moet lukken die oliebollen-BBQ  :biggrin2:
Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is  :biggrin2:

Hier hoor de wind waait door de bomen ...op bedje, Kat op mijn kussen naaast de ipad, Angels tegen mijn benen aan, heather ronkend op de grond.  Life kan erger  :biggrin2:
Door zhiva
Kim_S schreef: Jeeeeeej ik ga naar de BarfBQ  :groupwave2:
hm, als ik nu naar buiten kijk denk ik dat je nog even wachten moet  :P
Angelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is  :biggrin2:
heb ik al eens een poging tot gewaagd, ik kreeg een niet begrijpende blik terug. Ik ben er maar mee opgehouden ::)

btw : koopmansbeslag is lekkerder dan die van de lidl
Angelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is  :biggrin2:

Hier hoor de wind waait door de bomen ...op bedje, Kat op mijn kussen naaast de ipad, Angels tegen mijn benen aan, heather ronkend op de grond.  Life kan erger  :biggrin2:
En Frank moest op de bank slapen?  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door