Re: SpeedABBA voor NachtBARFers! Deel 5
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
maak er gewoon een vakantiedagje van 
Jeeeeeej ik ga naar de BarfBQ 
- Angelique
- 5-sterren

Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken iszhiva schreef: wederlief liep al vanaf 1 november de schappen van de super na te speuren of er al oliebollenmix was
Eerste oliebol dit jaar gegeten op 7 november, we hebben wel besloten dat er een aantal pakken mix nu voor de zomer in de kast blijven staan, dus moet lukken die oliebollen-BBQ![]()
Hier hoor de wind waait door de bomen ...op bedje, Kat op mijn kussen naaast de ipad, Angels tegen mijn benen aan, heather ronkend op de grond. Life kan erger
hm, als ik nu naar buiten kijk denk ik dat je nog even wachten moetKim_S schreef: Jeeeeeej ik ga naar de BarfBQ![]()
heb ik al eens een poging tot gewaagd, ik kreeg een niet begrijpende blik terug. Ik ben er maar mee opgehoudenAngelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is![]()
btw : koopmansbeslag is lekkerder dan die van de lidl
Ik doe ook een keer mee! Kan niet meer slapen. Maar ik vrees dat het hier nu ook stilletjes is?
- Angelique
- 5-sterren

4uur...ja, er zijn grenzenKaela schreef: Ik doe ook een keer mee! Kan niet meer slapen. Maar ik vrees dat het hier nu ook stilletjes is?
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: SpeedABBA voor NachtBARFers! Deel 5
En Frank moest op de bank slapen?Angelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is
Hier hoor de wind waait door de bomen ...op bedje, Kat op mijn kussen naaast de ipad, Angels tegen mijn benen aan, heather ronkend op de grond. Life kan erger![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nee hoor, mijn matras heeft ook nog breedte, wij vulden met z'n drieen slechts 1 lengteBernie schreef: En Frank moest op de bank slapen?![]()
![]()
Ik zal de volgende keer eerder wakker worden en niet meer kunnen slapenAngelique schreef: 4uur...ja, er zijn grenzen![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Re: SpeedABBA voor NachtBARFers! Deel 5
Oh, gelukkig maar dan.Angelique schreef: Nee hoor, mijn matras heeft ook nog breedte, wij vulden met z'n drieen slechts 1 lengte![]()
Biiiiiiiiitterballen!!!!!!
- Charlie Angel
- Moderator
Moet ik perse bitterballen eten? Ik heb net een kaasje gesneden.
oooh wat voor kaas?koekje schreef: Moet ik perse bitterballen eten? Ik heb net een kaasje gesneden.