Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zhiva schreef: wederlief liep al vanaf 1 november de schappen van de super na te speuren of er al oliebollenmix wasVertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken is
Eerste oliebol dit jaar gegeten op 7 november, we hebben wel besloten dat er een aantal pakken mix nu voor de zomer in de kast blijven staan, dus moet lukken die oliebollen-BBQ![]()
Kim_S schreef: Jeeeeeej ik ga naar de BarfBQhm, als ik nu naar buiten kijk denk ik dat je nog even wachten moet![]()
Angelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken isheb ik al eens een poging tot gewaagd, ik kreeg een niet begrijpende blik terug. Ik ben er maar mee opgehouden![]()
Kaela schreef: Ik doe ook een keer mee! Kan niet meer slapen. Maar ik vrees dat het hier nu ook stilletjes is?4uur...ja, er zijn grenzen
Angelique schreef: Vertel wederlief anders dat oliebolbeslag ook heel simpel zo uit het handje te maken isEn Frank moest op de bank slapen?
Hier hoor de wind waait door de bomen ...op bedje, Kat op mijn kussen naaast de ipad, Angels tegen mijn benen aan, heather ronkend op de grond. Life kan erger![]()
Bernie schreef: En Frank moest op de bank slapen?Nee hoor, mijn matras heeft ook nog breedte, wij vulden met z'n drieen slechts 1 lengte![]()
![]()
Angelique schreef: 4uur...ja, er zijn grenzenIk zal de volgende keer eerder wakker worden en niet meer kunnen slapen![]()
Angelique schreef: Nee hoor, mijn matras heeft ook nog breedte, wij vulden met z'n drieen slechts 1 lengteOh, gelukkig maar dan.![]()
koekje schreef: Moet ik perse bitterballen eten? Ik heb net een kaasje gesneden.oooh wat voor kaas?