Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Moet toch ff wat kwijt. Tom en al mijn dieren komen via oops-nestjes of ander soortige niet-de-bedoeling-bevallingen hier. Op Doki na weet ik dat ze allemaal niet echt een slechte start hebben gehad maar toch...
Nu ik eerst Miik en nu Lizzy zo eens volg, het respect voor de mama, de zorg voor de kleintjes (nu al).... Het nestje van Tom waren de pups het belangrijkst want die brachten geld op, als mama het niet overleefd...dan hou je toch gewoon een pup? En nogmaals ze waren echt niet slecht voor ze hoor maar gewoon veel en veel en veel makkelijker...
Nu ik dit zo volg, ik ben om, mijn volgende dieren zullen echt met meer zorg uitgekozen worden, met name op respect voor de mama, als je al geen respect en zorg voor de mamahond hebt, hoe durf je dan met droge ogen te beweren dat wel voor de pups te hebben....

Tnx Lizzy (en Miik) voor het zo openlijk laten volgen van deze weg!
Lizzy schreef: Nou, die muts ligt nog steeds in d'r mand. Ze was het zat denk ik, in d'r werpkist!
en dan verplaats je de cam niet even voor ons? nou ja zeg, je gunt ons ook helemaal geen kijk in dit hele gebeuren hè? ;)

misschien was Bisquit het wel gewoon zat dat iedereen naar haar grote buik zat te gluren, die heeft dat natuurlijk heus wel gezien net bij jou op de laptop!
Martine-Tom schreef: Moet toch ff wat kwijt. Tom en al mijn dieren komen via oops-nestjes of ander soortige niet-de-bedoeling-bevallingen hier. Op Doki na weet ik dat ze allemaal niet echt een slechte start hebben gehad maar toch...
Nu ik eerst Miik en nu Lizzy zo eens volg, het respect voor de mama, de zorg voor de kleintjes (nu al).... Het nestje van Tom waren de pups het belangrijkst want die brachten geld op, als mama het niet overleefd...dan hou je toch gewoon een pup? En nogmaals ze waren echt niet slecht voor ze hoor maar gewoon veel en veel en veel makkelijker...
Nu ik dit zo volg, ik ben om, mijn volgende dieren zullen echt met meer zorg uitgekozen worden, met name op respect voor de mama, als je al geen respect en zorg voor de mamahond hebt, hoe durf je dan met droge ogen te beweren dat wel voor de pups te hebben....

Tnx Lizzy (en Miik) voor het zo openlijk laten volgen van deze weg!
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Heb nu toevallig een leidinggevende. Hondje is bijna 3 en heeft al een derde nestje momenteel. Gewoon want het is zo leuk, niks geen werpkist, niks ingelezen, gewoon alles super makkelijk. Pups liggen op een tuinstoel kussen ergens in een hoek, er wordt niet naar mams omgekeken want de pups zijn het leukst nu....
Vind dat zo sneu!
En als ik dan hier zie hoe het met Biscuit gaat en lees hoe Miik dat heeft gedaan dan geeft dat een heel warm gevoel. En eerlijk is eerlijk, ik vind Lizzy soms ietwat hysterisch :-* maar hey, jullie zijn beiden wel een voorbeeld van hoe ik het ook ( ongeveer dan he ) wil gaan doen!
Petje af!
MarijeEnBoomer schreef: Gewoon nieuwsgierig ;) waarin vind je Lizzy hysterisch!?
In mijn optiek doet Lizzy het gewoon zoals het hoort te gebeuren.
het verschil met anderen is dat Lizzy er meer over vertelt, maar er zijn heel veel fokkers die het zo doen.
Daar is niets hysterisch aan.
Sterker nog als je zelf wilt fokken, dan ben ik teleurgesteld als jij Lizzy hysterisch vind...
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door