We (als in Leo en ik) zijn echt zwanger hoor
We zijn de laatste dingen aan het regelen en organiseren. En dan komt onze 'we laten niks aan het toeval over' gewoonte weer om de hoek kijken.
De ervaringen met alleen warmte-matten is niet alleen ideaal, dus heeft Leo op stel en sprong een stellage gemaakt om een lamp aan op te hangen (we hebben gekozen voor keramisch). Je kunt de lamp nu makkelijk hoger en lager hangen en draaien. Dus we hebben 2 verschillende warmtematten (kunnen we kiezen

) en een keramisch lamp. Mochten we toch een rooie willen, die ligt ook in de kast
We hebben een tentje over de werpkist. Maar, dat heeft Leo zo gemaakt dat ie zo weggehaald kan worden.
En gisterenavond hebben we besloten dat we toch een warmte-box voor de pups maken, ala Myra Savant Harris. Met een omvormer, stel je toch voor dat we met een pup naar de dierenarts moeten, kan de warmteplaat ook in de auto aan
Een van de twee auto's is zojuist gestofzuigd, alle dekentjes eruit, gedettolt en nieuwe dekentjes erin. Auto 2 is vanmiddag aan de beurt. Ja, stel je moet naar de dierenarts.....!
We zijn alle vetbedden, kleedjes, eetkleedjes aan het wassen (en ik beheers me heel knap om niet alles op kookwas te doen!). Vandaag halen we de laatste benodigde dingen in huis, begint morgen onze retraite. En gaan we zitten wachten tot de bevalling begint.
Maar voor de rest gaat het wel hoor