Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Kaela schreef: wo 22 jan 2025, 19:28 Ik heb echt nog nooooit gehumt!!!

Slapen is echt onwijs belangrijk en hier ook een grote spelbreker. Als Nina me niet wakker houdt, lig ik zelf wel met regelmaat naar het plafond te staren. Luisterboeken helpen om te ontspannen en weer ik slaap te vallen. Of toch in ieder geval niet te piekeren en zo toch een soort rust te pakken. Maar jeetje. Wat zou ik ons allemaal structureel betere nachten wensen. We zijn alle drie zo vaak zo vreselijk moe. En dat heeft echt overal invloed op.
Ja dus geen gehum :biggrin2:
Nee ja slaap zo belangrijk. Belangrijk voor alles. Je voelt je ook gewoon beter , fitter etc. Sterkte met te weinig slaap. Ooit wordt ze puber, sommigen schijnen de hele dag te slapen ;) :biggrin2:
Door Kaio
frodo quin schreef: do 23 jan 2025, 08:01 Slaap is inderdaad super belangrijk!

Toen ik nog maar 1 stuk ledemaat had en yoga nog te doen was heb ik wel poweryoga gedaan. Dat is wat intenser en muv de laatste minuten lag er ook geen nadruk op ontspanning. De flow van de bewegingen en de voor mij goede balans tussen inspanning en rustig ervoer ik wel als heel ontspannend. De laatste minuten was dan wel echt een leg je neer en ontspan ding. Daar krijg ik dus giga stress van, dus dan ging ik al mijn spullen pakken. Dat is misschien ook wat voor jou.
Ja dat zou meer in mijn straatje passen. Maar ik doe al zo veel op dit moment.
oa crossfit, ja daar leg je je soms ook neer aan het einde van de les, maar meer omdat het ff nodig is ;D
Door Kaela
Kaio schreef: wo 29 jan 2025, 17:03 Ja dus geen gehum :biggrin2:
Nee ja slaap zo belangrijk. Belangrijk voor alles. Je voelt je ook gewoon beter , fitter etc. Sterkte met te weinig slaap. Ooit wordt ze puber, sommigen schijnen de hele dag te slapen ;) :biggrin2:
Ik kan niet wachten ;D

We eten vandaag krulfriet. Nina kan de K nog niet zeggen en spreekt de R uit als een L :cool:
Door Kaio
Kaela schreef: Ik kan niet wachten ;D

We eten vandaag krulfriet. Nina kan de K nog niet zeggen en spreekt de R uit als een L :cool:
Gelukkig smaakten ze wel hetzelfde :biggrin2:
Door frodo quin
Kaela schreef: wo 29 jan 2025, 18:56 Ik kan niet wachten ;D

Met een beetje geluk gaat ze iedereen gaan vertellen over de lekkere en bijzondere frieten ;D
Door dinky89
Kaela schreef: wo 29 jan 2025, 18:56 Ik kan niet wachten ;D

;D ;D ;D

Hier heeft iemand zowaar de hele nacht doorgeslapen. Ik had daardoor ook (tijdelijke) borstvergroting :biggrin2: Hoop niet dat dat betekent dat ze ziek wordt want dat was paar weken terug het geval toen ze nacht had doorgeslapen. ::)
Door Kaela
Mijn puppie (die momenteel een mooie dalmatiër probeert te zijn, met haar waterpokken) heeft vandaag haar eerste blok ukkepukvoetbal afgesloten met een diploma en medaille. Apetrots is ze.
Na de vakantie gaan we weer verder, want ze vindt rennen, voetballen, klimmen, klauteren, springen, dansen en slingeren geweldig leuk om te doen. En ze maakt ook mooie stappen in wennen aan de drukte en herrie. Ons gevoelige rauwdauwertje :smitten:
Door frodo quin
UPS had de expresslevering van mijn nieuwe schoenen gewoon niet aangeboden >:( Gelukkig kon ik die toch nog deze avond in het afhaalpunt afhalen. Ik had ze echt wel dringend nodig voor morgen. Nuja deze nacht want mag om 3 uur opstaan. Mijn andere wandelschoenen pasten niet meer goed en we gaan ver wandelen :biggrin2:
Op twee dagen de Belgische kust volledig af. Alles samen gaat het ergens rond de 75 kilometer zijn. Benieuwd of het gaat lukken rn hoe het voor de hondjes gaat bevallen. Het is de eerste keer dat we een meerdaagse doen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door