Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑zo 19 apr 2020, 17:59 Ik had nog een kuub aardappelen met uitlopers in m'n kelder. Dik geschild, aardappelpuree van maken met snijbonen erdoorheen gestampt. Vega burger erbij. Bleh, maar we gooien geen eten weg.Kaela had die graag willen hebben voor in de moestuin
Aquillo schreef: ↑za 18 apr 2020, 19:51 Een bijzondere gekookte rijst zelf een combinatie gemaakt van basmati, zwarte whole grainrijst (ketan item) en belugalinzen . Heeft een mooie lila kleur gekregen. erbij sambalgoreng spercieboontjes en een sambalgoreng van pompoenblokjes-Potver, wat eet jij altijd lekker
diezelfde rijst combinatie had ik al gebruikt om gisteren een nasi goreng mee te maken met cashewnoten, rauwe pinda´s, tahoe en fijngesneden spitskool. wel omeletje sambal reepjes er over en atjar komkommer erbij gedaan
Siberienne schreef:Gebakken aardappeltjes en groene asperges uit mijn nieuwe pan-met-stoominzet en roereiWat lief van jouw meneer!
Heb nieuwe pannen gekregen van de meneer nog voor mijn verjaardag in maart. #zoblijmee
Elf schreef:Wij stoken onze big green egg vanavond tot 300 graden heet om pizza’s te bakkenWat héérlijk!. De deegbollen staan te rusten/rijzen en de tomatensaus staat te pruttelen
Eef+Stippels schreef:Ik heb zo weinig inspiratie door de coronastress![]()
De laatste tijd is het vooral groente met een vega iets erbij.
Maar bij het online boodschappen doen kwam ik een heel simpel recept tegen van preistamppot met bataat, walnoten en geitenkaas, ingredienten meebesteld en dat heb ik zonet gemaakt. Wel lekker voor de afwisseling
Lizzy schreef:Ik heb wel 3 minuten naar die hondenbak zitten starenLekker hé Lizzy![]()
.