Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Pittige eieren in tomatensaus met rijst en ik kom er net achter dat ik de koriander vergeten ben. Getsie. Dit is helemaal niet zo lekker zonder het te begraven onder de koriander. En terug naar de winkel : no way!
Door Lizzy
Gisteren gewokte spinazie + aardappeltjes en een vega burger. Ik vond het eigenlijk niet echt lekker. Vanavond gewokte spitskool + prei + knoflook, rijst + pindasaus.
Door Aquillo
Een bijzondere gekookte rijst zelf een combinatie gemaakt van basmati, zwarte whole grainrijst (ketan item) en belugalinzen . Heeft een mooie lila kleur gekregen. erbij sambalgoreng spercieboontjes en een sambalgoreng van pompoenblokjes-

diezelfde rijst combinatie had ik al gebruikt om gisteren een nasi goreng mee te maken met cashewnoten, rauwe pinda´s, tahoe en fijngesneden spitskool. wel omeletje sambal reepjes er over en atjar komkommer erbij gedaan
Door Elf
Wij stoken onze big green egg vanavond tot 300 graden heet om pizza’s te bakken :D . De deegbollen staan te rusten/rijzen en de tomatensaus staat te pruttelen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door