Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
Nero schreef: Wij hadden 6 kijkers met de open huizen dag en één van deze kijkers heeft het ook gekocht  :duimen:
Kijk, dat geeft de burger moed ;)
Door Ike
lianneke schreef: Die mensen gingen voor de tweede keer kijken bij het huis wat wij graag willen kopen maar de makelaar heeft daar nog niks van gehoord.
Wij denken er nu aan om de vraagprijs te veranderen in bieden vanaf. Dan zitten we een prijsklasse lager en bereiken dan de groep starters.  En dan mee te doen met de open huizen dag.
Want zo schiet het niet op.
Lijkt me een goed plan om mee te doen aan de open huizen dag, ik duim dat het
wat positiefs brengt!  :-*
Door Angelique
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer! ::)
Oww vorige post helemaal gemist en nu komen ze zomaar voor de 2de keer. Nou weet je, misschien moeten wij maar niet duimen, ging nu ook goed  :biggrin2:

Spannnend!
Door koekje
Succes!
Toen wij de tweede bezichtiging deden, wilden we het eigenlijk gewoon hebben. de tweede was voor de vorm en nog eens naar bepaalde dingen kijken, voor een betere bepaling met bieden.
Door lianneke
Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige. 
De makelaar had er wel een goed gevoel over.
En ik ben verkleumd van de kou en de regen.
Door Lizzy
Ahhhh, erg he, uit je huis moeten voor kijkers :-X. Ik hoop dat dit de laatste keer was en ze er voor gaan! Duimen op standje Turbo!
Door Angelique
lianneke schreef: Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige. 
De makelaar had er wel een goed gevoel over.
En ik ben verkleumd van de kou en de regen.
Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?
Door lianneke
Angelique schreef: Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?
Dat staat ook bij Geert te koop, er is al een koper met een bod >:(, maar Geert doet zn best voor ons :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door