Nero schreef: Wij hadden 6 kijkers met de open huizen dag en één van deze kijkers heeft het ook gekochtKijk, dat geeft de burger moed![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nero schreef: Wij hadden 6 kijkers met de open huizen dag en één van deze kijkers heeft het ook gekochtKijk, dat geeft de burger moed![]()
lianneke schreef: Die mensen gingen voor de tweede keer kijken bij het huis wat wij graag willen kopen maar de makelaar heeft daar nog niks van gehoord.Lijkt me een goed plan om mee te doen aan de open huizen dag, ik duim dat het
Wij denken er nu aan om de vraagprijs te veranderen in bieden vanaf. Dan zitten we een prijsklasse lager en bereiken dan de groep starters. En dan mee te doen met de open huizen dag.
Want zo schiet het niet op.
lianneke schreef: Morgen kijker nummer 10.Volgende week komen ze voor de 2e keer!
Geloof ik, ben de tel een beetje kwijt geraakt![]()
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!Oww vorige post helemaal gemist en nu komen ze zomaar voor de 2de keer. Nou weet je, misschien moeten wij maar niet duimen, ging nu ook goed![]()
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!Maar dat is een goed teken!!![]()
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!Spannend zeg, succes!![]()
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!Oh spannend, klinkt hoopvol!![]()
lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!Da's nooit een slecht teken, volgens mij! Ik hoop van harte dat dit jullie kopers zijn!![]()
lianneke schreef: Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige.Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?
De makelaar had er wel een goed gevoel over.
En ik ben verkleumd van de kou en de regen.
Angelique schreef: Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?Dat staat ook bij Geert te koop, er is al een koper met een bod