Kijk, dat geeft de burger moedNero schreef: Wij hadden 6 kijkers met de open huizen dag en één van deze kijkers heeft het ook gekocht![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Lijkt me een goed plan om mee te doen aan de open huizen dag, ik duim dat hetlianneke schreef: Die mensen gingen voor de tweede keer kijken bij het huis wat wij graag willen kopen maar de makelaar heeft daar nog niks van gehoord.
Wij denken er nu aan om de vraagprijs te veranderen in bieden vanaf. Dan zitten we een prijsklasse lager en bereiken dan de groep starters. En dan mee te doen met de open huizen dag.
Want zo schiet het niet op.
wat positiefs brengt!
-
lianneke
- 5-sterren

Morgen kijker nummer 10.
Geloof ik, ben de tel een beetje kwijt geraakt
Geloof ik, ben de tel een beetje kwijt geraakt
-
lianneke
- 5-sterren

Volgende week komen ze voor de 2e keer!lianneke schreef: Morgen kijker nummer 10.
Geloof ik, ben de tel een beetje kwijt geraakt![]()
- Angelique
- 5-sterren

Oww vorige post helemaal gemist en nu komen ze zomaar voor de 2de keer. Nou weet je, misschien moeten wij maar niet duimen, ging nu ook goedlianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!![]()
Spannnend!
Maar dat is een goed teken!!lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!![]()
Ja, lijkt mij ook!
- Charlie Angel
- Moderator
Spannend zeg, succes!lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!![]()
Succes!
Toen wij de tweede bezichtiging deden, wilden we het eigenlijk gewoon hebben. de tweede was voor de vorm en nog eens naar bepaalde dingen kijken, voor een betere bepaling met bieden.
Toen wij de tweede bezichtiging deden, wilden we het eigenlijk gewoon hebben. de tweede was voor de vorm en nog eens naar bepaalde dingen kijken, voor een betere bepaling met bieden.
Oh spannend, klinkt hoopvol!lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Da's nooit een slecht teken, volgens mij! Ik hoop van harte dat dit jullie kopers zijn!lianneke schreef: Volgende week komen ze voor de 2e keer!![]()
-
lianneke
- 5-sterren

Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige.
De makelaar had er wel een goed gevoel over.
En ik ben verkleumd van de kou en de regen.
Ahhhh, erg he, uit je huis moeten voor kijkers
. Ik hoop dat dit de laatste keer was en ze er voor gaan! Duimen op standje Turbo!
- Angelique
- 5-sterren

Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?lianneke schreef: Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige.
-
lianneke
- 5-sterren

Dat staat ook bij Geert te koop, er is al een koper met een bodAngelique schreef: Alles voor het goede doel. Duimen draaien voor jullie. Dat fliefthuisje staat er nog?